AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 jeg eier egentlig ikke noen klær som egner seg i sånne formål. de "fine" toppene mine har enten masse farger eller veldig kløft, så det passer seg ikke. kan jeg bruke en svart jeans, blazer (i en mørk blåtone), og *sett inn det som passer som topp* så ser jeg hva jeg finner? Anonymous poster hash: 1a09a...843
Tømmerhøgger'n Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Svart jeans og mørk blå blazer mener jeg er innafor. Har du en hvit t-skjorte så kan den helt sikkert brukes under blazeren også. Menn har jo stort sett hvite skjorter til sin dress.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Så lenge man er nøytralt kledd, og det er jo ditt forslag, så er det helt innafor Anonymous poster hash: 7d65a...887
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Svart jeans og mørk blå blazer mener jeg er innafor. Har du en hvit t-skjorte så kan den helt sikkert brukes under blazeren også. Menn har jo stort sett hvite skjorter til sin dress. det som er hvitt er tanktopper, eller sånne stygge store pose t-skjorter. jeg har derimot en ferskenfarget skjorte uten ermer med knepping, og knyting helt nederst. men farger er ikke greit kanskje? det er bestefaren min sin begravelse så vil ikke drite meg ut ved å gå med klær som sosialt ikke er akseptabelt Anonymous poster hash: 1a09a...843
Tømmerhøgger'n Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 det som er hvitt er tanktopper, eller sånne stygge store pose t-skjorter. jeg har derimot en ferskenfarget skjorte uten ermer med knepping, og knyting helt nederst. men farger er ikke greit kanskje? det er bestefaren min sin begravelse så vil ikke drite meg ut ved å gå med klær som sosialt ikke er akseptabelt Anonymous poster hash: 1a09a...843 Det er lov med farger i begravelser. Sterk rød er kanskje ikke det beste, men fersken ser jeg ikke noe problem med. Det er nøytralt og greit.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Det er lov med farger i begravelser. Sterk rød er kanskje ikke det beste, men fersken ser jeg ikke noe problem med. Det er nøytralt og greit. da ble klærne klare hvertfall.... i motsetning til hu som skal gå med det. takk for hjelp Anonymous poster hash: 1a09a...843
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Mørke farger passer seg best, men litt farge på en topp går helt fint. Hovedsaken er at det er tekkelig, ikke viser kløft eller har ting som paljetter eller store logoer osv. Litt som man ville kledd seg for et jobbintervju. Litt småpent, klassisk og ikke prangende. Anonymous poster hash: 53188...17f
Tømmerhøgger'n Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 da ble klærne klare hvertfall.... i motsetning til hu som skal gå med det. takk for hjelp Anonymous poster hash: 1a09a...843 Lykke til! Husk å ta vare på de gode minnene. Det er lov å være trist over tapet av bestefaren din, og det er lov til å smile og le av gode minner.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #9 Skrevet 7. juli 2014 Lykke til! Husk å ta vare på de gode minnene. Det er lov å være trist over tapet av bestefaren din, og det er lov til å smile og le av gode minner. så god du er Anonymous poster hash: 1a09a...843
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #10 Skrevet 7. juli 2014 Mørke farger passer seg best, men litt farge på en topp går helt fint. Hovedsaken er at det er tekkelig, ikke viser kløft eller har ting som paljetter eller store logoer osv. Litt som man ville kledd seg for et jobbintervju. Litt småpent, klassisk og ikke prangende. Anonymous poster hash: 53188...17f tenker det blir den toppen, den kan kneppes opp så den ikke viser noe kløft. å tenker jeg skal ha ene knappen på blazeren igjen sånn at toppen ikke blir et blikkfang Anonymous poster hash: 1a09a...843
Gjest Lille-pus Skrevet 7. juli 2014 #11 Skrevet 7. juli 2014 Kondolerer. Det vil gå helt, helt fint med det du nå har kommet frem til. Et lite tips er å ta med en pakke lommetørkler.... det er veldig lett å glemme det... og man får som regel bruk for dem...
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #12 Skrevet 7. juli 2014 Kondolerer. Det vil gå helt, helt fint med det du nå har kommet frem til. Et lite tips er å ta med en pakke lommetørkler.... det er veldig lett å glemme det... og man får som regel bruk for dem... takk <3 det skal jeg putte i veska med en gang! går i en tåke om dagen så det å huske småting er ikke akkurat lett Anonymous poster hash: 1a09a...843 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #13 Skrevet 7. juli 2014 Kondolerer med bestefarern din. Husk vannfast mascara hvis du bruker det. Jeg har gjort tabben med og sminke meg og hatt lange svarte striper nedover kinnet. Anonymous poster hash: aa14b...b4d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #14 Skrevet 7. juli 2014 Og det var i min fars begravelse t.o.m. Anonymous poster hash: aa14b...b4d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #15 Skrevet 7. juli 2014 Kondolerer med bestefarern din. Husk vannfast mascara hvis du bruker det. Jeg har gjort tabben med og sminke meg og hatt lange svarte striper nedover kinnet. Anonymous poster hash: aa14b...b4d det er en av tingene jeg har klart å tenke på som jeg antar er greit å ha. Og det var i min fars begravelse t.o.m. Anonymous poster hash: aa14b...b4d Anonymous poster hash: 1a09a...843
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå