Gå til innhold

Hjelp! Mistet bruksanvisning til ny lader!!

Anbefalte innlegg

Gjest Virvar
Skrevet

Jeg har greid å rote bort bruksanvisningen til batteriladeren min. Det er en PowerStation TC Compact Charger, 4 high capacity 2000 AA Mignon.

Til digitalt kamera.

Bruksanvisningen lå brettet sammen inni selve laderen, og jeg har på en aller annen måte rotet den vekk, den var jo brettet så smått sammen.

Nå er problemet at jeg har ikke peiling på hvordan jeg lader batteri. Jeg har aldri hatt en sånn før. Hvordan gjør man?

Kan bruksanvisningen finnes på nett? jeg prøvde men fikk det ikke til.

Huff, dumt å sitte her med en lader nå som jeg ikke kan med å bruke.

HJEEEEELP meg noen :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det denne du meinar? (nedover mot slutten.)

I så fall set du batteria i ladaren, og ladaren i kontakten. Og let det stå over natta. Kor lenge varierar med batteria, men dersom ladaren passar på at dei ikkje vert overlada så burde det gå greit.

Skal sjå litt til om eg kjem fram til noko meir...

Skrevet

Og den som leitar skal finna, som denne FAQ'en frå produsenten sine sider. Du treng tydlegvis ikkje vera redd for å ha batteria for lenge i :)

Skrevet

Er det ikke bare å sette i batteriene og plugge i veggen, da?

Gjest kattepus ikke loggetpå
Skrevet

Når jeg prøver å åpne de linkene så henger alt seg her og blir bare rot.

Jeg greide å finne bruksanvisningen - men det står bare at jeg skal følge det som står "nedenfor" om hvor lenge de skal lade - og så står det ikke noe "nedenfor" om dette.

Sukk, er redd for å ikke lade lenge nok eller å lade for lenge.

Skrevet
Q. How long will it take to charge my batteries?

A. The average charging times for the PowerStation TC Compact are: 1800mAh 10 hours (approx.) 2000mAh 11 hours (approx.) Please note that full performance of your batteries may only be reached after several charge cycles.

Q. Do the lights turn off after the batteries are fully charged?

A. The lights do not turn off until the charger is removed from the mains plugs. The TC Compact is a trickle charger designed for overnight charging. Trickle charger have a slow and gentle charging process, the power used to charge the battery is limited to a level, which can be tolerated without any risk of damage by Ni-MH batteries from 1500mAh on. You can therefore leave your batteries on charge in the TC Compact almost indefinitely, if the ambient temperature is not higher than the normal room temperature of around 20 degrees Celsius.

Q. Can the PowerStation TC Compact be used in the United States, i.e using 110 Volts?

A. No, the PowerStation TC Compact cannot be used with 110 voltage.

If you have a question regarding your hähnel product. Please Contact Us

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...