Gjest Karian Skrevet 23. juni 2004 #1 Del Skrevet 23. juni 2004 Hei. Jeg har lest og hørt flere ganger at det betviles at g-punktet hos kvinner i det hele tatt eksisterer. Hva er begrunnelsene for dette? Hva mener dere? Jeg har helt klart et område på dette stedet de mener "g-punktet" skal kunne lokaliseres, som får meg til himmels - kan det være individuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 23. juni 2004 #2 Del Skrevet 23. juni 2004 Eg har også hørt dette "ryktet", men kva argumentet er, anar eg ikkje. Eigentleg bryr eg meg ikkje om kva det heiter eller om andre har det eller noko som helst, det spelar inga rolle. Eg synest det er ekstra godt der, det er det einaste som er viktig for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anja(1978) Skrevet 23. juni 2004 #3 Del Skrevet 23. juni 2004 Hei. Jeg har lest og hørt flere ganger at det betviles at g-punktet hos kvinner i det hele tatt eksisterer. Hva er begrunnelsene for dette? Hva mener dere? Jeg har helt klart et område på dette stedet de mener "g-punktet" skal kunne lokaliseres, som får meg til himmels - kan det være individuelt? tro meg det eksisterer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. juni 2004 #4 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg har lett, men ikke funnet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2004 #5 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg har heller ikke funnet mitt punkt...hm... K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 23. juni 2004 #6 Del Skrevet 23. juni 2004 Er ikkje sikkert det er så følsomt hos alle, men eg er overbevist om at det er der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 23. juni 2004 #7 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg har lett' date= men ikke funnet det. Samme her. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. juni 2004 #8 Del Skrevet 23. juni 2004 Men jeg gir ikke opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karian Skrevet 23. juni 2004 #9 Del Skrevet 23. juni 2004 For meg kjennes det spesielt godt når han bruker fingrene, og når jeg blir tatt bakfra. Utvilsomt at det finnes på meg, men synes det er litt merkelig at noen "har det" og andre ikke, dersom det er et bestemt punkt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. juni 2004 #10 Del Skrevet 23. juni 2004 Utvilsomt at det finnes på meg, men synes det er litt merkelig at noen "har det" og andre ikke, dersom det er et bestemt punkt... Det er nok det at det sitter litt forskjellig fra person til person. Og siden det er "inni der" og ikke like tilgjengelig/synlig som klitoris, er det jo ikke så rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karian Skrevet 23. juni 2004 #11 Del Skrevet 23. juni 2004 Det er nok det at det sitter litt forskjellig fra person til person. Og siden det er "inni der" og ikke like tilgjengelig/synlig som klitoris' date= er det jo ikke så rart. Det skal visstnok være et bestemt punkt, litt "ru" overflate, som blir "hovent" når det trykkes/beføles. Cirka 4 centimeter opp (eller noe), så det er ikke noe diffust - men et spesielt punkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. juni 2004 #12 Del Skrevet 23. juni 2004 Det skal visstnok være et bestemt punkt, litt "ru" overflate, som blir "hovent" når det trykkes/beføles. Cirka 4 centimeter opp (eller noe), så det er ikke noe diffust - men et spesielt punkt. Veit. :-) Men det sitter ikke på nøyaktig samme sted hos alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2004 #13 Del Skrevet 23. juni 2004 Ble ikke det også nevnt at noen kvinner ikke hadde g-punkt?... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karian Skrevet 23. juni 2004 #14 Del Skrevet 23. juni 2004 Ble ikke det også nevnt at noen kvinner ikke hadde g-punkt?...Clea Det forklarer i tilfelle saken... Men det er jo litt rart det også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2004 #15 Del Skrevet 23. juni 2004 Det er det ruglete myke på innsiden (mot magen) noen cm opp. Jeg har truffet det mange ganger og like gøy hver gang ho ho!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2004 #16 Del Skrevet 23. juni 2004 Det forklarer i tilfelle saken... Men det er jo litt rart det også? Jepp...det høres litt snålt ut...skulle nå tro at vi (kvinner) var likt "utstyrt"...hm.. :-? Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dazed Skrevet 23. juni 2004 #17 Del Skrevet 23. juni 2004 jeg er veldig sikker på at det punktet må trenes opp. før kjente jeg ingen ting der, men med litt trening gjør det susen! kjenner mye der nå. det er ikke bare og ta på det en gang og bestemme seg for at man ikke kjenner noe. gi det en sjanse, så kanskje det skjer noe allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #18 Del Skrevet 23. juni 2004 jeg er veldig sikker på at det punktet må trenes opp. før kjente jeg ingen ting der, men med litt trening gjør det susen! kjenner mye der nå. det er ikke bare og ta på det en gang og bestemme seg for at man ikke kjenner noe. gi det en sjanse, så kanskje det skjer noe allikevel Punktet må ikke trenes opp (som en generell regel ihvertfall). Jeg har alltid "hatt" det, og trenger absolutt ikke å lete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dazed Skrevet 23. juni 2004 #19 Del Skrevet 23. juni 2004 Punktet må ikke trenes opp (som en generell regel ihvertfall). Jeg har alltid "hatt" det, og trenger absolutt ikke å lete. mitt punkt måtte trenes opp. for jeg visste ikke at jeg hadde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karian Skrevet 23. juni 2004 #20 Del Skrevet 23. juni 2004 mitt punkt måtte trenes opp. for jeg visste ikke at jeg hadde det. Sikker på at du ikke bare har lært deg til bedre indirekte stimulering av klitoris? Jeg tror ikke punktet er mulig å "ikke oppdage", dersom man har det... Ikke slik jeg har det ihvertfall -. enten så har man jo et punkt, eller så har man det ikke? Hvordan ville du beskrive det du mener da? Ikke ta dette som frekt da, jeg mener absolutt ikke å komme med den eneste sannheten her, jeg bare spør fordi jeg er nysgjerrig på å vite mer om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå