AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Jeg lå ved siden av kjæresten i senga og mens han skulle inn på snapchat ser jeg inne på samme mappe appen tinder og en annen app kalt "hot or not". Jeg spurte han hvorfor han hadde de der, og han svarte at det var noen kompiser som hadde lagt det inn i fylla som en spøk og at han hadde glemt å slette de når han ble edru. Det er andre gangen jeg tar han i å ha tinder på telefonen, første gang var i januar, 3 mnd etter vi ble sammen. Da sa han at han hadde slettet brukerkontoen men at han hadde glemt å slette appen. Han slettet den da også med en gang Er jeg en overkontrollerende kjæreste hvis jeg ber om å få se aktiviteten inne på appene(om han har skrevet med noen etter vi ble sammen) eller må jeg rett og slett bare stole på han? Han har før sagt at han har slettet bilder, videoer osv fra fester hvor jenter har sittet på fanget hans osv så jeg ikke skal se de og bli sjalu fordi det ser verre ut enn det er. Er det omtenksomt eller mistenksomt? Skulle tro jeg var 14, men jeg er 23 Tusen takk for alle svar Anonymous poster hash: d9f04...bce 1
Gjest Awzm me Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Jeg ville syntes det var litt skummelt om kjæresten hadde slike apper på mobilen, ville bedt han slette de, men ikke sjekke gjennom loggen der, om det er mulig, det hadde blitt litt for mye. Det med bildene var kanskje omtenksomt gjort, men han burde jo ikke sagt det, om han mente bilder som var fra før dere ble sammen
Betasuppe Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Legg inn tinder selv og se om han dukker opp? 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Det med bildene var kanskje omtenksomt gjort, men han burde jo ikke sagt det, om han mente bilder som var fra før dere ble sammen TS her er snakk om bilder som blir tatt på fester han er på nå og som han har vært på etter vi ble sammen Anonymous poster hash: d9f04...bce
StellinaX Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Dette hadde jeg rett og slett ikke giddet. Jeg vet det er lettere sagt enn gjort å gå, been there done that, men med den erfaringen jeg har gjort meg hittil i livet- så hadde jeg gått. Uten tillit er man kjørt, og når tilliten først er brutt, så krever det mye å rette det opp igjen. Typen din gjør det ikke lett for deg med disse app'ene, bilder som han er så 'snill' å slette fordi de ikke tåler dagens lys etc. Gå- ikke se deg tilbake- kos deg i eget selskap til du finner en som har vokst opp mentalt. 1
Gjest Awzm me Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 TS her er snakk om bilder som blir tatt på fester han er på nå og som han har vært på etter vi ble sammenAnonymous poster hash: d9f04...bce Oi, jeg er kanskje litt kontrollerende, men jeg ville blitt veldig sur og egentlig revudert forholdet om min kjæreste lot andre jenter sitte på fanget sitt, spesielt om han slettet bildene i ettertid! Men fint han er ærlig da, men mulig han bare er redd noen andre skal ha sett det og fortalt deg det også..
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Jeg har faktisk fått opp 2 jenter på tinder der det står at de er i ett forhold! Hva de gjør på tinder da veit jeg ikke, men-men... Jeg syns unnskyldningen hans stinker. "Kompiser gjorde det i fylla", er en klassisk løgn.Anonymous poster hash: ed2e4...6e3 3
Cessa74 Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Hvis han ikke har noe å skjule er det vel heller ikke et problem å la deg sjekke tinder appen hans? Bare å spørre i en uskyldig tone istedenfor en anklagende tone! Om han blir ukomfortabel eller ikke vil vise deg det - ja så har du jo svaret - han skjuler noe for deg.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå