AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Kan noen hjelpe meg med øvelser for å få slankere lår og mindre hoftefett? :-(Legger ved bilde så dere kan se problemområdebe mine. Hilsen j22 som ikke kan noe om rtreningAnonymous poster hash: f374e...030
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 http://i60.tinypic.com/o7invr.jpgAnonymous poster hash: f374e...030
Gjest Runforit Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Du kan ikke blir mindre. Du er allerede slank. Start heller å trene styrke så du får mer muskler. Da vil du bli mer definert og få lavere fettprosent. 9
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Men jeg vil ned i vekt. Vil dette komme med styrketrening? Sist jeg målte fettprosent (1mnd ca) var den på 15% ca..Anonymous poster hash: f374e...030
supernaturalfan Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 herlighet jente, du ser jo kjempe bra ut! Gutta liker ikke tynne pinner vettu
Gjest Runforit Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Men jeg vil ned i vekt. Vil dette komme med styrketrening? Sist jeg målte fettprosent (1mnd ca) var den på 15% ca..Anonymous poster hash: f374e...030 Er målet å bli mager eller blir fit, stram og digg?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Det jeg ikke vet.. Vil bli strammere tror jeg. Kunne gå i fine shortser og stramme topper!!Anonymous poster hash: f374e...030
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Det jeg ikke vet.. Vil bli strammere tror jeg. Kunne gå i fine shortser og stramme topper!!Anonymous poster hash: f374e...030 da skal du ikke slanke deg! tren styrke så skal du se at du får en flott figur! Anonymous poster hash: e857f...3fa
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #9 Skrevet 7. juli 2014 Du trenger å jobbe mer med det du har mellom ørene. Du har et usunt forhold til din egen kropp. Du vet jo inderlig vel at du ikke må ned i fettprosent. Den er jo allerede veldig lav. Blir den lavere enn dette så ødelegger du kroppen din. En kropp du skal leve med i 70 år til. Spis godt, mye og sunt og finn en treningsform som passer deg. Ikke som samfunnet forventer at du skal, men som du liker. Bevegelse er bra for alle. Anonymous poster hash: bbee5...d98 3
Supraspinatus Skrevet 7. juli 2014 #10 Skrevet 7. juli 2014 Når jenter får lavere fettprosent enn 15% er det ikke uvanlig å miste menstruasjon pga hormonell ubalanse. Tren heller for andre resultater enn muskler og fettmasse. Finn deg et idrettsmål du kan jobbe mot i stedet.
Pringle Skrevet 7. juli 2014 #12 Skrevet 7. juli 2014 Du skal ikke gjøre noe som helst med kroppen din, den er nydelig, du ser sunn og frisk ut. Men det var kanskje det du ønsket å høre? 1
Gjest Allergikeren Skrevet 7. juli 2014 #13 Skrevet 7. juli 2014 Det jeg ikke vet.. Vil bli strammere tror jeg. Kunne gå i fine shortser og stramme topper!!Anonymous poster hash: f374e...030 Kom tilbake når du har denne kroppen du, så kan du og jeg snakke om å ikke kunne gå i fine shortser og stramme topper ... (Nei, ikke min kropp, men samme mål.) Som noen andre over her sa; du må jobbe med toppetasjen, ikke hofter og lår. Spis sunt og tren for å holde deg frisk og i god form, ikke for å bli slankere. Jeg viste forresten bildet til kjæresten min, og han lurte på hvor i alle dager de 15% fett er gjemt hen. Han sa også at du har ikke tatt bilde av problemområdet, så vidt han kan se. Hvis du har et problemområde, så sitter det mellom ørene dine. Hadde jeg hatt din kropp, er det ikke sikkert han hadde klart å holde hendene unna særlig lenge i gangen ... (Det siste der er mine ord, ikke hans. Men jeg tror jeg har rett likevel.)
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #14 Skrevet 8. juli 2014 Takk for alle svar. Har i dag vært på elexia og fått kjøpt meg pt timer. Det er en god start tror jeg.. Anonymous poster hash: f374e...030
Inwe Skrevet 9. juli 2014 #15 Skrevet 9. juli 2014 Ned i fettprosent? Jeg har høyere fettprosent enn deg, og større lår, men jeg kan gå i shortser og trange topper og få komplimenter i fleng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå