AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Jeg trenger å vite hvordan man sletter det som står i søkefeltet i Google Chrome. Jeg klarer å slette selve loggen ved å gå inn på "logg" og "slett leserdata", men likevel ser jeg at hvis jeg søker på noe på "i" er det adresser liggende der fremdeles med noe på "j" for eksempel. Anonymous poster hash: b6bbb...7f2
Milila Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 I min Chrome står det en egen knapp med "fjern" ved siden av ordet. Men hva med å holde musen over ordet og trykke delete? Fungerte det?
Jade Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Har du prøvd å lukke nettleseren og åpne den igjen? Jeg testet nå å slette loggen, og da kom det opp etterpå, men etter å ha restartet nettleseren var det borte. Husk at mange av forslagene som kommer opp er ting du ikke har skrevet selv, men bare generelle forslag.
dillyduzit Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Til neste gang: Inkognito - Høyreklikk på chromeikonet.
-Jiinxs- Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Hold musen over ordene som kommer fram når du søker, og trykk på delete knappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå