Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er gravid i uke 33, og kan ikke si at jeg har kjent noe jeg tror er hikking. Ikke at det er så farlig heller, men jeg er litt nysgjerrig på det rett og slett.

Hvordan kjennes det når fosteret hikker? Jeg skjønner jo at det må være små rytmiske "rykk" nærmest, men er det veldig forskjellig fra spark? Og hvor lenge er det mellom hvert hikk, er det omtrent som på oss voksne?

Anonymous poster hash: 8aa4a...aed
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det oppleves forskjellig, noen kjenner det ikke. For meg var det som min hikke en svakere og nedi magen, nesten som om at jeg hikket :P

Anonymous poster hash: bbabc...27a

AnonymBruker
Skrevet

Og ja de hikker som oss i samme rytmen, jeg skjønte med en gang hva det var fordi det var så tydelig.

Anonymous poster hash: bbabc...27a

Skrevet

Med meg er det 3-5 sekunder mellom vert spark/rist i magen :) Ganske regelmessig vil jeg si :) Kjennes ut som svake spark, men kraftig nok til at det vises uten på magen og at jeg kjenner det.

Skrevet

Som små, regelmessige dult/rykk nede i magen :-) Ingen tvil her heller, da min baby aldri har sparka på den måten.

Skrevet

Kjennes godt nede under navlen - veldig raske og rytmiske rykk. Kanskje hver 2. sek.

Min kan hikke fra 1-6 ganger om dagen/kvelden :)

AnonymBruker
Skrevet

De hikker akkurat som oss.. ;) så du vet det når du kjenner det, rytmisk nede i magen, og veldig typisk "hikk".. Tihi!

Anonymous poster hash: ecb64...572

Skrevet

Min hikka mye, og det kjentes ut som små rykk ja. Veldig annerledes enn sparking, var ikke like kraftig pluss at det jo kom med noen sekunders mellomrom. Han hikker forresten mye ennå :)

Skrevet

Jeg merka aldri noe hikking. Men jeg hadde morkaka foran, veit ikke om det har noe å si?

Skrevet

Nesten som å ha leamus i magen. På slutten hoppet hele magen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...