Gå til innhold

Hva synes dere om menn som kler i fargerike klær om sommeren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier: Hva synes dere om menn som kler i fargerike klær om sommeren? Jeg snakker ikke om skjorter i hele regnbuens farger, men for eksempel en rød, ensfarget skjorte.

Eksempel, http://www.speedmango.com/wp-content/uploads/2013/03/35.jpg

Man kan jo tross alt kle seg i kjedelig, triste farger i mer en 6 måneder i året. Da snakker jeg om grå, svart, generelt mørke farger.

Anonymous poster hash: be943...c3b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke kvinner at menn er litt spreke også i klesveien da? :)

Selv trives jeg i fargerike klær, veldig glad i svart også, men farger gjør noe med humøret :)

Gjest Uhumskheter
Skrevet

Farger er gøy. Da tenker jeg automatisk at fyren er en kreativ, leken og morsom person.

Skrevet

Jeg ville aldri kledd meg slik, det har ikke så mye med fargene å gjøre, men mer den generelle stilen; mann som prøver å se ut som en gutt.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Menn som kler seg i farver er flott. :)

Skrevet

Kunne ikke tenkt meg å kle meg sånn selv, men har ikke noe imot det.

Gjest Peanut
Skrevet

Er vel fint det. ^_^ Mange kler seg som de skal i begravelse hver dag. Fint med litt farger. Lyser opp og så blir man glad. ^^,

Skrevet

Noen dager er fargegladere enn andre på sommeren. Riktignok knepper jeg skjorta, og ville aldri bli funnet inne i ei T-skjorte med reklametrykk.

Merker at jeg tar meg selv i å stereotype, særlig eldre menn som trøkker på litt ekstra i klesveien. På lørdag så jeg en radmager herremann, solbrun som et grovbrød med svartsirup, gubben var sikkert passert sytti, kledd som en hallik i en funkfilm fra tidlig åttitall, med skjorta knytt over navelen. Det varte bare noen sekunder til sjokket og forundringen gav seg, og ble erstattet med et "Leve forskjellene, som krydrer tilværelsen - først i døden skal vi alle bli lik."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...