AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Som tittelen sier: Hva synes dere om menn som kler i fargerike klær om sommeren? Jeg snakker ikke om skjorter i hele regnbuens farger, men for eksempel en rød, ensfarget skjorte. Eksempel, http://www.speedmango.com/wp-content/uploads/2013/03/35.jpg Man kan jo tross alt kle seg i kjedelig, triste farger i mer en 6 måneder i året. Da snakker jeg om grå, svart, generelt mørke farger. Anonymous poster hash: be943...c3b
Odin-Den-Enøyde Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Liker ikke kvinner at menn er litt spreke også i klesveien da? Selv trives jeg i fargerike klær, veldig glad i svart også, men farger gjør noe med humøret
Gjest Uhumskheter Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Farger er gøy. Da tenker jeg automatisk at fyren er en kreativ, leken og morsom person.
Maximillian Cohen Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Jeg ville aldri kledd meg slik, det har ikke så mye med fargene å gjøre, men mer den generelle stilen; mann som prøver å se ut som en gutt.
Dragomir Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Kunne ikke tenkt meg å kle meg sånn selv, men har ikke noe imot det.
Gjest Peanut Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Er vel fint det. ^_^ Mange kler seg som de skal i begravelse hver dag. Fint med litt farger. Lyser opp og så blir man glad. ^^,
Kamikatze Skrevet 7. juli 2014 #9 Skrevet 7. juli 2014 Noen dager er fargegladere enn andre på sommeren. Riktignok knepper jeg skjorta, og ville aldri bli funnet inne i ei T-skjorte med reklametrykk. Merker at jeg tar meg selv i å stereotype, særlig eldre menn som trøkker på litt ekstra i klesveien. På lørdag så jeg en radmager herremann, solbrun som et grovbrød med svartsirup, gubben var sikkert passert sytti, kledd som en hallik i en funkfilm fra tidlig åttitall, med skjorta knytt over navelen. Det varte bare noen sekunder til sjokket og forundringen gav seg, og ble erstattet med et "Leve forskjellene, som krydrer tilværelsen - først i døden skal vi alle bli lik."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå