Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund siden var det noen her som hadde tenkt til å prøve syre behandling i ansiktet.

Er det noen som nå har startet eller fullført behandling?

Noen som har forsøkt dette tidligere?

Har vurdert dette lenge nå, men synes alle behandlingssteder lover forskjellige resultater. Jeg vil jo ikke se ut som en sprengt hummer over lengere tid hvis det ikke hjelper..... :-?

Vellykket eller ikke...

Hadde vært veldig flott med tilbakemelding! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snakker du om fruktsyre-behandlingen? ta og søk på det på diskusjoner, så finner du nok noen tråder på det, som blant annet jeg har skrevet et par innlegg om..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tok en serie med Md Formulations-glykolsyrebehandlinger i vinter.

Hudpleieren lovte en stor forbedring, men nei...

4500 bortkastede kroner! :evil:

Skrevet

Tenkte ikke på fruktsyre behandling. Det har ingen særlig effekt vet jeg.

Tenkte mer på BLUE-PEAL eller LIGHT-PEAL.

Noen erfaringer der?

Skrevet

Vet dere forresten hva krystall peeling er?

Gjest Lilleulv ikke pålogget
Skrevet
Vet dere forresten hva krystall peeling er?

Ja! Jeg har fått det en gang jeg var hos hudpleier... Det er en sånn maskin som sliper huden, ganske tøff behandling. Noen trenger det kanskje men jeg ble skikkelig rød i huden etterpå... :-?

Skrevet

Noen som har tips til noen andre steder jeg kan stille dette spørsmålet? Vil så gjerne høre andres erfaringer med BLUE- PEAL eller LIGHT-PEAL før jeg eventuelt velger å prøve det selv...!!!!!!

Skrevet

kanskje skrive det i overskriften?! :)

kanskje man kan stille det på kropp, helse osv? men de fleste brukere er vel der også. Hm... hva med klikk.no?!

Skrevet

Ville ikke skrive det i overskriften fordi de som har prøvd den type peal vet det er syrebehandling.

Samtidig utelukker jeg ikke andre typer syrebehandlinger jeg ikke har hørt om. :wink:

Skal prøve klikk.no jeg. Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...