AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Hei! Finnes så utrolig mange gratengoppskrifter der ute, men har noen en de syns er best som de kan dele? Vil ha skinke, brokkoli og makaroni i allefall, ellers liker jeg det meste Og kan man lage den ferdig i formen noen timer før man steker den? Samboeren kommer fra jobb 02 i kveld og jeg tenker å lage den rundt 21 før jeg drar Anonymous poster hash: 36b2f...bc1
twirlX Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Kok opp makaroni i vanlig hvit saus - tilsett gjerne litt krydder ala gastromat. Visp så noen egg, brokkoli oppkuttet, skinke, paprika og litt løk sammen med litt persillekrydder. Hell først makaroiblandingen i forma, så har du over omelettblandinga og drysser til slutt med litt ost:D 1
Superlilje Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Jeg koker makaroni og brokkoli og har det i en form med oppkuttet skinke. Så lager jeg hvit saus (krydrer med salt, pepper og muskat) som jeg har litt ost og ett eller to egg oppi, og heller over det i formen. Ost på toppen og i ovnen på 200 grader til osten er gyllen. Kjempegodt! Har ikke noen nøyaktig oppskrift. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå