AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Jeg har hatt el slim i to uker nå.. ikke mye, veldig lite. Jeg hadde normal mer mengde dagene når jeg skulle ha el og el smerter. Det er litt av og på en dag lite en dag så og si ibgenting så kommer det litt igjen. Noen så kan tenke seg hvorfor ? Anonymous poster hash: ca9dc...302
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Utflod.Anonymous poster hash: 19756...7f9 hmm.. som er likt el slim? Merkelig. Aldri fått det før liksomAnonymous poster hash: ca9dc...302
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Du har ikke hadd sex da? For at sædrester+glidemiddel kan nemlig være veldig like EL-slim, sånn som jeg opplevde det ihvertfall. Veldig forvirrende..Anonymous poster hash: 016b3...272
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Du har ikke hadd sex da? For at sædrester+glidemiddel kan nemlig være veldig like EL-slim, sånn som jeg opplevde det ihvertfall. Veldig forvirrende..Anonymous poster hash: 016b3...272 jo, har jo det.. så kan godt være det. Men føler ikke det har vært slik slim før selvom jeg har hatt sex.. Anonymous poster hash: ca9dc...302
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Det er nok bare utflod. Eller så har du hatt "før el-slim" og så "el-slim" og så tilslutt "etter el-slim" og da blri det jo mange dager... jeg har hatt utflod eller slim da, i omtrent 2 uker jeg å. Noen mnd får jeg ikke så mye mens andre mnd har jeg det hele mnd omtrent. Anonymous poster hash: c8a38...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå