AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Hei! Kjæresten min og jeg kranglet idag og det endte med at jeg tok til tårene. Han kom etter meg for å trøste meg. Han lå på ryggen, mens jeg lå med hodet på skulderen hans. Plutselig begynner et vist sted å vokse veldig. Dette skjer ofte hver gang han trøster meg når jeg gråter. Jeg synes det er så rart! Jeg bemerket det for han og han sa bare at han ikke visste hvorfor det skjedde. Jeg tullet med at han tente på at jeg gråt, men han sa at han ikke gjorde det. Han virket oppriktig når han svarte. Noen som har opplevd noe lignende eller vet hvorfor det skjer? Anonymous poster hash: 11745...626
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Dette må være kødd. Anonymous poster hash: c4720...5c5 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Det er vel ikke noe i veien for å oppleve nærhet som erotisk, vel? Anonymous poster hash: b6f02...d93 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Det er noen som tenner på gråt, det har ingenting med at han liker å se deg gråte/være trist. Det er (kan være) kun seksuelt. Anonymous poster hash: 2d9e8...f1a
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Var vel bare fordi du lå sammen med han da. Anonymous poster hash: 2e381...36c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Jeg opplevde det en gang:P Jeg våknet og var lei meg, og så fikk han reisning men var vel bare vanlig morrabrød. Han unnskyldte seg nå først, men så klarte jeg ikke la være å tulle og spurte om han skulle trøste meg han og:P Synes egentlig det var litt morsomt Men kan jo bare være reaksjon på at dere lå i senga, og seng er jo ofte lik sex, så er jo en assosiasjon der. Eller han kan ha en fetish på gråt. Kan jo bare spørre:) Anonymous poster hash: c87d7...113
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Nei, det er ikke kødd.. Han virket ærlig når han sa han ikke tente på at jeg gråt. Ja, denne gangen lå vi i sengen, men det har skjedd når jeg har grått og vi har sittet i sofaen. Jeg har tenkt at det kan være på grunn av nærheten vi da har. Anonymous poster hash: 11745...626
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Jeg opplevde det en gang:P Jeg våknet og var lei meg, og så fikk han reisning men var vel bare vanlig morrabrød. Han unnskyldte seg nå først, men så klarte jeg ikke la være å tulle og spurte om han skulle trøste meg han og:P Synes egentlig det var litt morsomt Men kan jo bare være reaksjon på at dere lå i senga, og seng er jo ofte lik sex, så er jo en assosiasjon der. Eller han kan ha en fetish på gråt. Kan jo bare spørre:) Anonymous poster hash: c87d7...113 Siden han får stå ofte når hun griner, så forundrer det meg ikke om han har en gråte fetish. I seksualitets forumet leser en hvor mange som tenner på lekevoldtekter. Anonymous poster hash: c4720...5c5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #9 Skrevet 7. juli 2014 Nei, det er ikke kødd.. Han virket ærlig når han sa han ikke tente på at jeg gråt. Ja, denne gangen lå vi i sengen, men det har skjedd når jeg har grått og vi har sittet i sofaen. Jeg har tenkt at det kan være på grunn av nærheten vi da har. Anonymous poster hash: 11745...626 greit tar det tilbake. Anonymous poster hash: c4720...5c5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #10 Skrevet 7. juli 2014 Det er nærhet både fysisk og psykisk. Du ligger tett inntil ham og han fyller rollen som kjæreste, og dere holder på å forsones etter en krangel. Jeg er mann og har opplevd tilsvarende. Kan ikke forklare helt hvorfor, men jeg synes ikke det er noe rart at kroppen reagerer på den måten når man ligger tett inntil dama og trøster slik kjærester gjør. Han tenner neppe på at du har det vondt, akkurat, det er den klart minst sannsynlige forklaringen. Anonymous poster hash: ab2c9...43f 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #11 Skrevet 7. juli 2014 En tråd uten mening...Anonymous poster hash: b68b8...121
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #12 Skrevet 7. juli 2014 Hei! Kjæresten min og jeg kranglet idag og det endte med at jeg tok til tårene. Han kom etter meg for å trøste meg. Han lå på ryggen, mens jeg lå med hodet på skulderen hans. Plutselig begynner et vist sted å vokse veldig. Dette skjer ofte hver gang han trøster meg når jeg gråter. Jeg synes det er så rart! Jeg bemerket det for han og han sa bare at han ikke visste hvorfor det skjedde. Jeg tullet med at han tente på at jeg gråt, men han sa at han ikke gjorde det. Han virket oppriktig når han svarte. Noen som har opplevd noe lignende eller vet hvorfor det skjer? Anonymous poster hash: 11745...626 "Dette skjer ofte hver gang han trøster meg når jeg gråter." Ofte hver gang..... Okay..... Og hvorfor i all verden gråter du så ofte? Anonymous poster hash: 67b4a...8e3
I Grosny Skrevet 7. juli 2014 #13 Skrevet 7. juli 2014 Kanskje kroppen hans intuitivt iveksetter tiltak for å jøre deg glad igjen eller kanskje du er myk og nær når du gråter på skulderen hans. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #14 Skrevet 7. juli 2014 Siden han får stå ofte når hun griner, så forundrer det meg ikke om han har en gråte fetish. I seksualitets forumet leser en hvor mange som tenner på lekevoldtekter.Anonymous poster hash: c4720...5c5 Alt trenger da ikke å "sykeliggjøres" ved at det er en fetish!! Jeg vil si det er veldig naturlig både psykisk og fysisk at han kan reagere slik når han trøster TS. Han kan føle seg verdifull, at han er til hjelp, at hun trenger ham og ellers masse følelser. Følelser er da noe av det mest intime man deler, og har sterk sammenheng med seksualitet. Fetish er så vidt jeg har skjønt en seksuell tenning på 'ikke-seksuelle' ting.Anonymous poster hash: 27560...7e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå