Gå til innhold

Trenger litt "flørte" hjelp..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte tilfeldigvis på en gammel flamme for noen uker siden, og jeg klarer virkelig

ikke å få han ut av hode.

Vi har kjent hverande siden tenårene, men ikke sett hverandre på en del år nå.

Grunnen til det var at det forholdet vi har hadde var hovedsaklig basert på sex,

og i løpet av de siste årene har jeg både giftet meg, fått barn og blitt skilt.

Nå er jeg singel, han var etter eget utsagn også singel, og jeg har veldig lyst til å

ta opp igjen "forholdet".

Men hvordan i alle dager tar jeg initativet til det det? Er alt for feig til å ringe, og kan

vel ikke akkurat sende en melding der det står " har vært konstant kåt siden jeg traff

deg og vil at du skal knulle vettet av meg slik du pleide" :-P

Noen som kan hjelpe en voksen dame som plutselig har blitt redusert til en kåt tenåring igjen?

Anonymous poster hash: 3cb37...f2a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan du ikke sende den meldingen? Det var jo det dere hadde og sikkert det han hintet til å få igjen?

Anonymous poster hash: bbe79...17b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns vel at den meldingen er litt for direkte til at jeg føler meg komfortabel med å sende den.

At han sa han var singel tolker jeg ikke alene som interesse, men den klemmen jeg fikk og at han

nevnte at det hadde vært hyggelig å treffes ser jeg på som en mulig interesse. Selv om det selvfølgelig også bare kunne være et forsøk på å være høffelig.

Anonymous poster hash: 28052...a86
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste litt feil i den første meldingen så derfor jeg trudde han hadde sagt at han var klar for å ta opp tråden der dere hadde avsluttet.

Når tingene er som du sier nå, så ville jeg nok ikke sendt en slik melding nei. Hvor lenge siden er det du møtte han og har du han på facebook/sms etc?

Anonymous poster hash: bbe79...17b
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ca en mnd siden jeg traff han nå. Har kun tlfnr, har ikke klart å slette det selv om jeg har vært opptatt de siste årene :P

Finner han ikke på facebook, eller andre plasser heller.

Skrevet

Skriv "Hei, vi snakket om å møtes en gang snart, er du ledig fremover?" eller noe lignende. Han sa jo at det hadde vært hyggelig å treffes! Så kan du ta det derfra, og se om han er interessert i å fortsette der dere slapp. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg møtte tilfeldigvis på en gammel flamme for noen uker siden, og jeg klarer virkelig

ikke å få han ut av hode.

Vi har kjent hverande siden tenårene, men ikke sett hverandre på en del år nå.

Grunnen til det var at det forholdet vi har hadde var hovedsaklig basert på sex,

og i løpet av de siste årene har jeg både giftet meg, fått barn og blitt skilt.

Nå er jeg singel, han var etter eget utsagn også singel, og jeg har veldig lyst til å

ta opp igjen "forholdet".

Men hvordan i alle dager tar jeg initativet til det det? Er alt for feig til å ringe, og kan

vel ikke akkurat sende en melding der det står " har vært konstant kåt siden jeg traff

deg og vil at du skal knulle vettet av meg slik du pleide" :-P

Noen som kan hjelpe en voksen dame som plutselig har blitt redusert til en kåt tenåring igjen?

Hvorfor kan du ikke det? ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør om han har lyst til å ta en utepils og ta det derfra. Jeg hadde ikke sendt noen sexmelding, ihvertfall.

Anonymous poster hash: 48440...51a
Skrevet

Fordi det er forbanna tett?

Skrevet

Fordi det er forbanna tett?

Det er forbanna tett fordi?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler vel at det blir litt for direkte. Det må da finnes en litt mer subtil måte å si det på?

Siden jeg er nyskilt og nå har barn er jeg litt redd for at han skal tro jeg er på jakt etter et nytt seriøst forhold,

og det er jeg virkelig ikke.

Vi har aldri vært på fest, kino eller spist middag sammen, Det har kun vært småprat og kanskje en film for å

ha en unnskyldning til å sitte å kline m.m. på sofaen. Så er redd han kan misforstå mine intensjoner hvis jeg inviterer til noe sosialt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler vel at det blir litt for direkte. Det må da finnes en litt mer subtil måte å si det på?

Siden jeg er nyskilt og nå har barn er jeg litt redd for at han skal tro jeg er på jakt etter et nytt seriøst forhold,

Vi har aldri vært på fest, kino eller spist middag sammen, Det har kun vært småprat og kanskje en film for å

ha en unnskyldning til å sitte å kline m.m. på sofaen. Så er redd han kan misforstå mine intensjoner hvis jeg inviterer til noe sosialt.

Hvis du skal være så redd og tafatt så blir det jo aldri noe ut av noen ting.

Anonymous poster hash: 48440...51a

Skrevet (endret)

Du ønsker jo kun sex, at det skal være direkte, at han skal knulle deg slik han har gjort tidligere.

Det å være direkte da er jo den beste måten å gjøre det på, særlig siden du er redd han kan tolke det til et ønske om å være seriøs hvis du er mer subtil med det. Om han ønsker å være seriøs så får du et svar på dette og du kan avblåse det hele. Men mest sannsynligvis om han er ledig så kommer han innom med et blunk. ;)

"kom og knull meg slik du gjorde før" viser at du kun er ute etter erfaringen du har hatt med han tidligere, nemlig tilgang til pikken og kroppen hans og ikke noe mer fjaseri som kan tolkes på andre måter.

Do it!

EDIT: Jeg har ei fuck-friend som har vært av og på gjennom 10 år, der hun og jeg har vært direkte slik som dette. Har jeg vært ledig når hun har vært ledig så er det rett på sak. Vi bruker hverandre for nærhet og sex når det ellers er utilgjengelig, og vi er enige om at vi ellers ikke passer hverandre. God kjemi med fitte og pikk, og lite ellers. Så da fungerer jo dette utmerket.

Endret av Timza
AnonymBruker
Skrevet

EDIT: Jeg har ei fuck-friend som har vært av og på gjennom 10 år, der hun og jeg har vært direkte slik som dette. Har jeg vært ledig når hun har vært ledig så er det rett på sak. Vi bruker hverandre for nærhet og sex når det ellers er utilgjengelig, og vi er enige om at vi ellers ikke passer hverandre. God kjemi med fitte og pikk, og lite ellers. Så da fungerer jo dette utmerket.

Det er slik vi har hatt det også. Men vi har vel aldri pratet noe særlig eller prøvd å definere

på noen måte. Siden det nå har gått så lang tid uten noe kontakt og det faktum at jeg ble forvandlet til

en kåt geleklump bare ved synet av han gjør at jeg føler meg litt usikker denne gangen.

Vet ikke helt om egoet mitt hadde tålt en avisning på en så direkte melding.

Skrevet

Det er slik vi har hatt det også. Men vi har vel aldri pratet noe særlig eller prøvd å definere

på noen måte. Siden det nå har gått så lang tid uten noe kontakt og det faktum at jeg ble forvandlet til

en kåt geleklump bare ved synet av han gjør at jeg føler meg litt usikker denne gangen.

Vet ikke helt om egoet mitt hadde tålt en avisning på en så direkte melding.

Vent til helga da vetu, så kan du unnskylde deg med at du hadde litt vin innabords.

Uansett så vet du vell innerst inne hva svaret vil være basert på det siste møtet?

AnonymBruker
Skrevet

Vent til helga da vetu, så kan du unnskylde deg med at du hadde litt vin innabords.

Uansett så vet du vell innerst inne hva svaret vil være basert på det siste møtet?

Hadde jeg visst hva svaret var hadde jeg uten tvil sendt meldingen for lenge siden. Er ikke alltid

like lett å skille mellom interesse og ren høfflighet, jeg er ikke den beste på å tyde slike signaler ihvertfall.

Skrevet

Hadde jeg visst hva svaret var hadde jeg uten tvil sendt meldingen for lenge siden. Er ikke alltid

like lett å skille mellom interesse og ren høfflighet, jeg er ikke den beste på å tyde slike signaler ihvertfall.

Uansett hva du gjør så risikerer du å bli avvist. Hvorfor vente med det? Hvorfor kaste bort tiden med det? Send den meldingen og ta det som kommer når det kommer. Sier han ja, så flott! Sier han nei så vet du at du ikke trenger å tenke mer på saken, kom deg videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...