Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal flytte til en by langt vekke, han skulle være med, men så fikk han et kjempegodt jobbtilbud her. Det kan han ikke takke nei til, men han vil ikke engang vurdere å la meg utsette utdanningen ett år slik at jeg kommer inn her til neste år. Han mener han fremdeles er forelsket, men jeg får ikke det til å stemme? Burde han ikke da "kjempe" litt mer for å holde på forholdet?

Og jeg reiser ikke før om ca en måned, men siden han fikk jobbtilbudet og ikke så noe annen mulighet enn å slå opp så mener han det er best at vi ikke ser hverandre mer, fordi han mener det er å dra det ut og han synes det er for tungt når han vet det er slutt.

Dette kom som lyn fra klar himmel og jeg går ikke noe til å stemme! :( helt knust!

Anonymous poster hash: ce63e...6bc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en mann som fant en utvei av et forhold han ikke ville være i, ikke egentlig. Jeg vill bare vært sjeleglad for at det ikke var unger i bildet og dratt til det nye stedet med blanke ark.

Føler med deg. <3

Skrevet (endret)

.

Endret av Marimalene
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du har helt rett :) men hvorfor påstår han da at fremdeles er så forelsket? Vi har vært sammen i over et år og han er absolutt ikke typen til å lyge :(

Fordi han ikke vil være "the bad guy", men sannheten er nok heller at han bruker det som unnskyldning for å slå opp. Hvis han hadde vært forelsket så hadde han gjort alt for at det skulle fungere mellom dere :hug:

Anonymous poster hash: 283b2...16b

Skrevet (endret)

I et forhold så tilpasser man seg jo, og hvis du er villig til å vente et år til med utdanningen for å satse på å komme inn der hvor han skal jobbe, så kan jeg ikke helt forstå hvorfor han ikke vil gå med på det? Det blir jo til syvende og sist ditt valg, og hvis du er villig til å ta det valget, så er jo det noe han burde være sjeleglad for.

Endret av Infinite
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en mann som fant en utvei av et forhold han ikke ville være i, ikke egentlig. Jeg vill bare vært sjeleglad for at det ikke var unger i bildet og dratt til det nye stedet med blanke ark.

Føler med deg. <3

Takk! Ja, du har helt rett :) men hvorfor påstår han da at fremdeles er så forelsket? Vi har vært sammen i over et år og han er absolutt ikke typen til å lyge :(

AnonymBruker
Skrevet

I et forhold så tilpasser man seg jo, og hvis du er villig til å vente et år til med utdanningen for å satse på å komme inn der hvor han skal jobbe, så kan jeg ikke helt forstå hvorfor han ikke vil gå med på det? Det blir jo til syvende og sist ditt valg, og hvis du er villig til å ta det valget, så er jo det noe han burde være sjeleglad for.

Ja, jeg bør vel bare innse at han er for feig til å innrømme at han egentlig vil ut :/

Skrevet (endret)

Ja, jeg bør vel bare innse at han er for feig til å innrømme at han egentlig vil ut :/

Men hvor langt unna skal du studere? Og over hvor lang tid strekker studiet seg? Har dere vurdert å i det minste prøve å ha et avstandsforhold, eller er det helt uaktuelt for dere begge?

Endret av Infinite
AnonymBruker
Skrevet

Men hvor langt unna skal du studere? Og over hvor lang tid strekker studiet seg? Har dere vurdert å i det minste prøve å ha et avstandsforhold, eller er det helt uaktuelt for dere begge?

Avstandsforhold har jeg sagt er uaktuelt fra dag 1, det forrige forholdet mitt var nemlig avstandsforhold og det var ikke noe kjekt! Studier varer i 3 år nå med det første... Og vi bor i sør og jeg skal flytte langt oppi nord :/

Skrevet

Avstandsforhold har jeg sagt er uaktuelt fra dag 1, det forrige forholdet mitt var nemlig avstandsforhold og det var ikke noe kjekt! Studier varer i 3 år nå med det første... Og vi bor i sør og jeg skal flytte langt oppi nord :/

Ja, da kan jeg godt forstå at det er uaktuelt.

Skrevet

Hvordan går det med deg TS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...