Gå til innhold

Når legger du deg når du skal på jobb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer rett og slett på når du legger deg når du skal på jobb dagen deretter?

I disse ferietider så er det

Lenge lyst og barna leker ute til langt på kveld. I tillegg er folk mye mer ute og mer sosiale. Oss som da jobber blir ofte den slm ikke kan være med eller må tidlig hjem. Det er for ille, så sjekker nå rundt når folk legger seg og når de står

Opp når jobben venter :)

Prøver selv å være i seng til 23, men synes det er tidlig i sommeren. Er på jobb 0730.

Anonymous poster hash: f9310...c24

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

MÅ ha minst 7.5 timers søvn for å unngå å være sur drittkjerring og sovne i møter. Så jeg må være i seng senest 22.15. Som de sier, "early to rise and early to bed, makes a man healthy but socially dead"...

Anonymous poster hash: e3da2...b1e
  • Liker 1
Gjest lillelarve
Skrevet

Begynner 08 på tidligvaktene, men legger meg likevel altfor seint. Det er herlig vær her i nord for tiden, så hender jeg er våken til tolv-halv ett på natta.

Heldigvis seinvakt i morgen så kan våke lengre, og sole meg i morgen når jeg vel også :)

Skrevet

Jeg er avhengig av mye søvn og legger meg normalt 21-22 når jeg skal på jobb. Selv om jeg legger meg tidlig sovner jeg som regel ikke med en gang og kan godt ligge litt å lese, se en TV-serie eller slike ting etter leggetid. Vekkerklokka ringer 06:30.

Skrevet

Legger meg ca 3 timer senere enn hva jeg tenker at jeg skal gjøre, sånn i 1-tiden. Ender opp med at jeg drar meg til ca 0930 og må sitte griselenge på jobb. Usj, jeg er ikke disiplinert nok til å ha fleksitid på jobben:p

• Liker 1
Skrevet

I sommer blir den gjerne halv ett-ett. Starter på jobb kl 08. Det går greit på et vis :)

Skrevet

Alt for sent! Burde nok lagt meg kl 22, men nå blir klokken både 23 og 24 før jeg sovner. Og da er jeg helt ødelagt når klokken ringer 6.15 neste morgen. Ikke lenge til ferie nå, heldigvis!! :)

Skrevet (endret)

Legger med gjerne i sengen ved 22 tiden, men hender jeg ikke sovner før mellom 23-00 fordi jeg ser på serie eller leser bok.
Er forøvrig oppe klokken 07.00, så jeg trenger igrunn ikke mer enn 7 timer søvn.

Men med tanke på det sosiale og slikt må jeg ofte alikevel dra hjem tidligere enn andre som ikke jobber, jeg skal jo tross alt ikke bare hjem og rett i seng, men kanskje spise, dusje osv før jeg legger meg.

Endret av Chiqette
Skrevet

Står opp mellom 06.00 og 07.30, avhengig av hvilken vakt jeg har i barnehagen jeg jobber i. Legger meg stort sett rundt tolv og den blir gjerne halv ett før jeg sovner. Det er selvfølgelig alt for sent, men jeg pleier ofte (spesielt om jeg har tidligvakt) å sove litt på sofaen etter middag.

Jeg har prøvd utrolig mange ganger å legge meg tidligere, men jeg får det ikke til. Jeg er et b-menneske, så når klokken er rundt halv ti er jeg lys våken, og kan gjerne starte med husarbeid eller lignende, som jeg ikke orker i løpet av dagen. :)

Gjest avocadoen
Skrevet

Får ikke til å sove før 12 uansett, så legger meg i den tiden. Blir da 7 timer søvn noe jeg synes funker fint

Skrevet

Legger meg rundt midnatt, leser en halvtimes tid, så sovner vel rundt 00.30. Står opp kl 06.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber kun natt og sliter med å legge meg når jeg kommer hjem om morgenen nå på sommeren, så jeg får alt for lite søvn.

Om vinteren går det bedre.

Anonymous poster hash: d4801...1d9

AnonymBruker
Skrevet

Legger meg 2, står opp 7.

Anonymous poster hash: 4ea39...2ac
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe særlig variasjon her, legger meg 22:30 og står opp 06:10 i ukedagene, legger meg - (sovner på sofanen) i helgene og drar meg i seng mellom 22:30 - 23:00. Må ha mine 7,5 timer.

Har ikke hørt denne før, "early to rise and early to bed, makes a man healthy but socially dead", men det stemmer jo på meg :fnise:

Anonymous poster hash: 38a92...7ce
Skrevet

23-00 om kvelden. Har ikke ferie ennå, begynner på jobb klokken 08:00. Står opp rundt 06:55-07:00.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Prøver å legge meg før midnatt, står opp klokken 6.

AnonymBruker
Skrevet

må ut av døra 06.45 å legger meg ca kl 23. aalt for sent. men klarer ikke å sovne før :P

Anonymous poster hash: 3b383...7e8
Skrevet

Legger meg rundt 21:00

Skrevet

Legger meg mellom 23-24, klokka ringer mellom 6 og 8, alt ettersom hva slags vakt jeg jobber den dagen.

Skrevet

Legger meg rundt 21:00

Står forresten opp rundt 04.30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...