AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Etter at jeg farget det stripede håret mitt mørkere (var blitt for lyst), har stripene fått et grønnaktig skjær. Finnes det noe hårprodukt for å avhjelpe dette? Jeg tenker tilsvarende "lilla sjampo" mot gulskjær. (Jeg har i utgangspunktet ikke lyst til å farge det på nytt, siden det da kan bli enda mørkere)Anonymous poster hash: 04a6d...9d0
lemon-aid Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Spør frisøren.. Jeg vet at hvis du får grønnskjær, så skal du bruke en farge som inneholder mye rødt, for å balansere dette
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Spør frisøren.. Jeg vet at hvis du får grønnskjær, så skal du bruke en farge som inneholder mye rødt, for å balansere dette Er det noen som har tips om noen konkrete produkter? Anonymous poster hash: 04a6d...9d0
lemon-aid Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Har desverre ikke det:/ det burde jo finnes:)?!
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Eddik har hjulpet meg når håret har fått grønnskjær. Anonymous poster hash: 34fdf...42f
vimsefrøken Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Jeg har ett flott tips til de som har fått grønnskjær i håret. Billig, og fungerer helt supert, uten å slite/skade håret. Gå på apoteket og kjøp Askorbinsyre, vask håret med Shampo, skyll, påfør Askorbinsyre, masser dette godt inn, la det virke noen minutter, skyll håret, gjenta. Vips, grønnskjæret er borte. Har testet dette på flere venninner etter sommerferier med mye bading i basseng m.m, og det har fungert på alle som en
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #9 Skrevet 7. juli 2014 Jeg har ett flott tips til de som har fått grønnskjær i håret. Billig, og fungerer helt supert, uten å slite/skade håret. Gå på apoteket og kjøp Askorbinsyre, vask håret med Shampo, skyll, påfør Askorbinsyre, masser dette godt inn, la det virke noen minutter, skyll håret, gjenta. Vips, grønnskjæret er borte. Har testet dette på flere venninner etter sommerferier med mye bading i basseng m.m, og det har fungert på alle som en Er ikke det C-vitamin??Anonymous poster hash: 04a6d...9d0
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #10 Skrevet 7. juli 2014 Ketchup. Ellers har jeg laget en mix av mild shampoo, sitronsyre og bakepulver som du har i håret og pakker plast og en håndduk rundt. Husker ikke akkurat blandingsforholdet og hvor lenge det bør virke før du skyller det ut, men du finner det sikkert hvis du søker på nett. Anonymous poster hash: b0039...d12
vimsefrøken Skrevet 8. juli 2014 #11 Skrevet 8. juli 2014 Er ikke det C-vitamin??Anonymous poster hash: 04a6d...9d0 Aner ikke, men det fungerer
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #12 Skrevet 9. juli 2014 Revlon nutri color creme i en varm nyanse Anonymous poster hash: 49675...fef
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #13 Skrevet 9. juli 2014 Har hørt bakepulver i skyllevannet, men aldri testa det ut.Anonymous poster hash: 3f907...f59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå