AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Trenger litt oppbacking på at jeg har valgt det riktige.. Følte jeg hadde truffet drømmemannen! En fantastisk gutt på alle områder og følte virkelig jeg kunne stole på han. Møtte han for 6 mnd siden, men vi har hatt en avtale på at vi ikke skulle holde på med andre. For 1 mnd siden ble vi formelt kjærester om man kan si det sånn. Nå nylig fikk jeg vite at han for 2,5 mnd siden hadde klina med en annen jente. Jeg ble knust, han ble knust. Han hevder at han angrer og er ikke måte på hva han er villig til å gjøre for å ikke miste meg. Han er hundre prosent sikker på at det er meg han vil være sammen med og meg han elsker. At han har driti seg ut én gang og aldri vilgjøre dette igjen. Han har heller aldri vært utro før, har kun hatt ett langvarig forhold før meg og vært alene lenge før vi ble sammen. Jeg vil bare være sammen med han, er blitt så ufattelig glad i han og vil ikke miste han. Men er så redd for å bli lurt og såret igjen... Hva tenker dere om dette? Er det greit å tilgi fordi dette skjedde på et tidlig stadiet? Trengte han å gjøre dette for å finne ut om det var meg han ville ha? Er jeg dum som fortsatt ønsker å være sammen med han?Anonymous poster hash: 4afdd...0a9
Gjest constance90 Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Give him a break Dette fikser dere i lag. Ikke tenk mer over det, gjort er gjort. Og ikke overanalyser alt. 2
ekkoet Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Dere har kjent hverandre i 6 mnd, hatt en avtale på at dere var eksklusive, men ikke blitt kjærester før for 1 mnd siden? Det hørtes litt rart ut, er derfor jeg spør - hvorfor kaller dere dere ikke like godt for kjærester når dere er så forpliktet at dere har blitt enige om å ikke treffe andre? Uansett - her tror jeg ikke du vil få noe fasitsvar, min oppfattelse er at for noen er noe slikt småtteri, mens andre (som deg) vil ta det veldig tungt. Hvor mye man legger i dette er personlig, her finnes det ikke noe rett eller galt. Jeg tror at du vil komme over dette og at det vil være dumt å kaste det bort dersom du virkelig tror på dette. Om du kan stole på ham videre er umulig for oss å svare på, det kan ha vært et uheldig svakt øyeblikk eller han kan være typen som tar de sjansene han får. Du kjenner ham og må ta den avgjørelsen selv.
Polly Ester Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Jeg syns ikke dette er noe å henge seg opp i. Det var "bare" klining. Og denne mannen er drømmemannen og du vil bare ha han. Da glemmer du det og går videre - sammen med han.
Berit Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Give him a break Dette fikser dere i lag. Ikke tenk mer over det, gjort er gjort. Og ikke overanalyser alt. Sier det samme
Gjest Awzm me Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 (endret) Jeg ville dumpet han... Godtar ikke slikt. Men om man er litt mer åpensinnet enn meg, så burde det gå an å komme gjennom Endret 7. juli 2014 av Awzm me
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Så lenge ringen ikke er satt på fingeren ennå så er det greit...Anonymous poster hash: 4ad24...45d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå