Gå til innhold

Uten nett i 3 uker, operatøren sier det ikke er noen feil.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I mai kjøpte jeg en ny mobil med abonnement binding i 1 år. Abonnementet er med alt av ringeminutter og meldinger inkludert, i tillegg til 6gb nettbruk.

De første ukene var jeg veldig fornøyd med hvor god dekning jeg hadde og mobilnettet gikk raskt og smertefritt å bruke. For 3 uker siden ble derimot nettet veldig tregt, i tillegg til at jeg ofte er helt uten nett. Noen ganger er det faktisk sånn at jeg ikke får ringt eller sendt sms, har bare tilgang på nødanrop. Har lagt merke til at stort fungerer nettet bra så lenge jeg er et stykke hjemmefra, så det virker som det er i dette området problemet ligger.

Operatøren er selvfølgelig kontaktet, men de sier de ikke finner noen feil og at jeg bare må vente mens de leter videre.

Har dermed vært så godt som uten nett i 3 uker (er hjemmeværende, og har ikke annet internettabonnement).

Er det noen som vet hvor lang tid de har på å rette feilen og hvilke rettigheter jeg har?

Anonymous poster hash: e7022...247

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ikke være telefonen din som er problemet? Prøvd å sette simkortet i en annen telefon og sett om det funker der?

Du er jo helt sikekrt ikke eneste kunden de har i dette området, det hadde vært en uholdbar situasjon for dem om dette gjelder alle kunder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått nytt sim-kort og begge har blitt prøvd i annen tlf. Er som sagt bare i området hvor jeg bor jeg har problemer, så det er ikke telefonen det er noe galt med.

Bor meget landlig, så godt mulig at de ikke har så mange andre kunder i området.

Det jeg egentlig lurer på er hva slags rettigheter jeg har her. Altså, hvor lang tid må de få på seg til å ordne problemet før jeg kan kreve å få bytte til annen operatør :)

TS

Anonymous poster hash: e7022...247

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...