Worcy Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Har møtt en kar jeg er blitt utrolig glad i fort, han er kjærlig, snill, morsom, vi har mange like interesser, samme syn på ting og alt føles helt fantastisk fint. Men jeg har ikke den følelsen av at jeg er forelsket i ham. Jeg er seksuelt triltrekket av ham, men jeg er ikke jenta til å ville ha kjæreste for å ha kjæreste, og jeg vil heller ikke være ff med ham. Er det feil av meg å skulle "gå videre" når jeg ikke har den følelsen av forelskelse, selvom alt mellom oss er superbra så langt? Virker som om han har den følelsen selvom jeg ikke har det, tho:-)
Berit Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 (endret) Det er ikke feil av deg "å gå videre" hvis du har lyst, bare du er åpen med han og sier hva du føler. Du føler deg tiltrukket og fascinert på mange måter, men ikke forelsket. Kanskje det er sånn han og føler det. Har han vist tegn på at han vil gå videre seksuelt? Men i og med du føler at du er seksuelt tiltrukket av ham, dere har felles interesser, og alt føles fantastisk ut, høres han ut som du kunne få kjæreste følelser/bli forelsket for ham etter hvert. Og hvis du venter, vil sannsynligvis sexen bli mye bedre. Endret 7. juli 2014 av Berit
Worcy Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2014 Det er ikke feil av deg "å gå videre" hvis du har lyst, bare du er åpen med han og sier hva du føler. Du føler deg tiltrukket og fascinert på mange måter, men ikke forelsket. Kanskje det er sånn han og føler det. Har han vist tegn på at han vil gå videre seksuelt? Men i og med du føler at du er seksuelt tiltrukket av ham, dere har felles interesser, og alt føles fantastisk ut, høres han ut som du kunne få kjæreste følelser/bli forelsket for ham etter hvert. Og hvis du venter, vil sannsynligvis sexen bli mye bedre. j Pågrunn av kjemien er vi halveis inne i sex allerede. Vi har ikke hatt samleie, men sex, ja. Jeg har sagt jeg vil vente litt med samleie fordi jeg ikke vil ødelegge, ikke gå for fort, at ingen skal gå lei osv og han er helt enig og forstår meg veldig. Han vil at jeg skal ta styringa, så. Men han er en fyr jeg kan se meg selv sammen med, virkelig
Berit Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 j Pågrunn av kjemien er vi halveis inne i sex allerede. Vi har ikke hatt samleie, men sex, ja. Jeg har sagt jeg vil vente litt med samleie fordi jeg ikke vil ødelegge, ikke gå for fort, at ingen skal gå lei osv og han er helt enig og forstår meg veldig. Han vil at jeg skal ta styringa, så. Men han er en fyr jeg kan se meg selv sammen med, virkelig Ja, men da er du jo forelsket? Da forstår jeg deg bedre. Du gjør rett i og vente. 1
Worcy Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2014 Ja, men da er du jo forelsket? Da forstår jeg deg bedre. Du gjør rett i og vente. Tenkte mer på at jeg har ikke sommerfugler i magen, jeg føler ikke for å sende han sms 24/7 osv - men dette kommer når jeg er med ham. :-) Når vi går vær for vei så går det "fint" selvom jeg vil være med ham, om man forstår
Berit Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Tenkte mer på at jeg har ikke sommerfugler i magen, jeg føler ikke for å sende han sms 24/7 osv - men dette kommer når jeg er med ham. :-) Når vi går vær for vei så går det "fint" selvom jeg vil være med ham, om man forstår Høres fint og riktig ut 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Har to venninner som hadde det sånn, alt føltes riktig og trykt sa dem. Dem har begge to det jeg ser på som "perfekte" forhold og nå familie liv Anonymous poster hash: 1a012...827 2
Worcy Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2014 Høres fint og riktig ut Har to venninner som hadde det sånn, alt føltes riktig og trykt sa dem. Dem har begge to det jeg ser på som "perfekte" forhold og nå familie liv Anonymous poster hash: 1a012...827 Kan være jeg er en håpløs romantiker som har forventet at ting skal være som på film, haha :-) Takk for svar, skal se hva som skjer mellom oss! *krysser fingrene*
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #9 Skrevet 7. juli 2014 Kjærlighet som vokser er den beste Anonymous poster hash: 44a30...bef 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå