globalagogo Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 http://www.kk.no/kkliving/er-dette-tidenes-fineste-sommerhus-27743 Jeg må si at KK-artiklene vanligvis er underholdende og inneholder for meg en viss del av sannhet... Men dette, dette syns jeg var overdrevet. Det er en rotete stil, masse gamle ting stappet inn i hyllene, og badet som er en "drøm" er bare en bøtte og en skjenk. Innspill? Ville dere hatt et sånt hus? Har jeg dårlig smak, som ikke syntes mye om dette?
Gjest Citronella Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Det er jo på sett og vis sjarmerende, men jeg ser bare alt støvet som blir i et slikt hus... Ikke min stil, jeg liker renere og mer lettstelte linjer. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Uff nei, det der er ikke tidenes fineste sommerhus i mine øyne. Anonymous poster hash: ffe92...7ce
Gjest earthquake Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Det var veldig koselig, men ikke helt min stil.
Pinkee Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Ikke min drøm i alle fall, altfor rotete. Min første tanke var; hvordan klare å holde noe slikt rent? 1
globalagogo Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2014 Ikke min drøm i alle fall, altfor rotete. Min første tanke var; hvordan klare å holde noe slikt rent? Ja! Enig:-s 1
Rotemor Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Ikke min greie, heller. Bærer preg av at man har brukt mye penger på å få det til å se "billig" ut...
Batteri Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 Helt forferdelig. Jeg synes det er morsomt at det nederst på siden blir forklart hva du skal kjøpe om du vil ha denne stilen. Interiøroppskrifter er for de som ikke kan bruke huet sjøl.
Gjest Artistina Skrevet 10. juli 2014 #11 Skrevet 10. juli 2014 http://www.kk.no/kkliving/er-dette-tidenes-fineste-sommerhus-27743 Jeg må si at KK-artiklene vanligvis er underholdende og inneholder for meg en viss del av sannhet... Men dette, dette syns jeg var overdrevet. Det er en rotete stil, masse gamle ting stappet inn i hyllene, og badet som er en "drøm" er bare en bøtte og en skjenk. Innspill? Ville dere hatt et sånt hus? Har jeg dårlig smak, som ikke syntes mye om dette? Artikkelen er hentet fra KK Living og denne sommerstuen er presentert over 17 sider. Jeg er selv veldig opptatt av interiør og selv om jeg for min del heller mer mot det minimalistiske så må jeg si at denne "Saltkråkan-hytta" var idyllisk og utrolig sjarmerende. Bildene i bladet viser hele huset og det som er presentert her på nettet ikke engang viser en brøkdel av huset. Jeg for min del skulle gjerne hatt et landsted som dette - og hadde valgt dette foran de fleste minimalistiske hyttepalassene vi finner så mange av i Norge. For meg er landsted et avslappende sted hvor jeg vil kunne slenge bena på bordet uten å være redd for å ødelegge dyre designmøbler. Jeg hadde nok valgt en enklere stil selv, men jeg ser jo at dette er gjennomført til fingerspissene og utført at mennesker med sans for detaljer og som har mye penger. Barnerommene er alldeles nydelige. Og ikke for å snakke om hagen og det fantastiske og idylliske området rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå