Gå til innhold

Alene med barn, hvor lenge var/har dere vært singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alene med sønnen min. Far har ingen samvær. Jeg har nå vært HELT singel i over 2 år. Jeg har jo ikke hatt noe fri eller tid til å date med et lite barn. Men ser stadig andre med så små barn finner seg nye med en gang.

Hvor har de møtt en ny??

Var hos frisøren idag og hun fortalte at hun var alene med sønnen sin i 16 år!! Da hadde hun endelig tid til seg selv.

Hjelp!!! Tenkte jeg da! Har jo ikke lyst å være alene så lenge. Sønnen min hadde jo også hatt godt av en farsfigur.

Men det ser mørkt ut. 😊

Anonymous poster hash: c4c3c...620

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snart 3 år. Faren har null samvær. Er ikke til stede.

Anonymous poster hash: 15e43...bf9

AnonymBruker
Skrevet

Uff. Ungen din er to år er det virkelig vitsi å begynne å lete etter menn? Har du ikke andre ting å ta deg av? En toåring å en ny mann? Da må du fordele deg. Du er allerede alene å han uten far. Virker mer som du tenker på deg selv og IKKE tenker. Hilsen en som faktisk var like selvopptatt en gang!!!!

Anonymous poster hash: ae6b9...5f2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er jeg selvopptatt bare fordi jeg ikke ønsker å være alene for alltid? Jeg har faktisk all fokus på sønnen min. Jeg har vært alene med han 24/7 i 2 år med svært lite barnevakt. Jeg har ikke "allerede" begynt å lete som du sier, Det har jeg ikke tid til når jeg faktisk er helt alene med han.

Det var vel den praten med frisøren som hadde vært alenemor i 16 år som gjorde at jeg tenkte litt på dette. Men jeg har ikke tenkt å ta den første og beste jeg finner hvis det er det du tror.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var alene i 2,5 år etter at jeg ble separert (og senere skilt) fra barnas far. Fant min nåværende kjæreste i barnas barnehage ;) Kanskje det er noen single fedre i din sønns barnehage også, TS? ;)

Anonymous poster hash: 3d8aa...bf6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært singel i 3 år. Barnet er 4 år og far har ikke samvær, etter eget ønske. Jeg har ikke tenkt til å finne meg noen ny mann med det første. Vil at barnet skal være eldre før jeg eventuelt finner en ny, om jeg finner en ny. Gjør jeg ikke det så er det ikke noe stress :)

Anonymous poster hash: 66e3b...042
AnonymBruker
Skrevet

Tok 12 år før jeg traff en som det ble noe seriøst med.

Anonymous poster hash: 3ffc2...26b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i 6 mnd. Har datet 3 stk mer eller mindre seriøst på den tiden (jeg var veldig over eksen for lenge, lenge siden). Her har far 30% samvær da, og ungen er 5 år, så sånn sett er det selvfølgelig mye enklere for meg.

Anonymous poster hash: a1ff1...d8d

AnonymBruker
Skrevet

Barn som snart er fire. Fortsatt singel. Far hadde null samvær lenge. Såvidt begynt å date igjen.

Anonymous poster hash: 9cad6...a31

AnonymBruker
Skrevet

jeg er sammen med en som har to barn, å vi møttes på nettet (tinder) av alle mulige steder :) han er fantastisk! vi avventer barna litt til vi ser at dette er noe som kan vare for å ikke forvirre barna, men vi snakker mye om dem og jeg gleder meg vilt til jeg får møte dem :)

du finner noen du å ts! en flott mann dukker opp der du minst aner det ^^

Anonymous poster hash: d467a...926
  • Liker 1
Skrevet

har 50/50 med barnefar. Har nå vært singel i 2mnd. er vell ca 4 år siden jeg gikk fra barnefar, hatt noen forhold men ingen som har betydd noe særlig for meg. betydd litt der og da men, klarer ikke gå inn i noe seriøst og bli der. det sliter jeg med da. Min sønn har ikke møtt noen jeg har vært sammen med, har vært superstreng med det. Er nok påvirket av egen barndom med alenemor og menn som fløy ut og inn, det skal aldri mitt barn oppleve. det var grusomt, det var heslig og det ødela nok en del for mitt syn på menn og forhold. min sønn er 7 år så har tenkt tanken at det er på tide å bli seriøs med noen igjen men jeg klarer ikke blir bare sånne små forhold hvor jeg prøver å holde på følelsene og stole på mennesket men følelsene blir fort borte gitt.

gi det tid du, barnet ditt er fortsatt lite. Ikke dra menn inn i barnet ditt sitt liv vertfall, hold ditt privatliv/seksual liv helt atskilt fra barnet ditt til det er en mann du er seriøs med. Da snakker jeg ikke mnd men helst ett år feks. Det jeg har sagt til meg selv, er jeg sammen med en ny mann et helt år, da skal han få møte min sønn for da er det noe som varer. før det skal han skånes for alt. barn syns generelt det er svært ubehagelig at foreldre finner en ny.

AnonymBruker
Skrevet

Var singel i lange perioder etter skilsmissen. De få helgene de var hos sin far måtte jeg jobbe inn det jeg ikke ikke tatt når jeg hadde dem hele tiden eller så var jeg på studiesamlinger.

Traff min første kjæreste på jobb. Var sammen et år, men ble slutt da det ble for mye kluss med mine og din og hele kabalen.

Min nåværende mann traff jeg da han hjalp meg med flytting. Bekjent av bekjent.

Menn kam treffes over alt. I parken, på jobb/skole, i butikken, mm Bare å være åpen om man ønsker kontakt.

Anonymous poster hash: 1a3de...cd2

Skrevet

Jeg har offisielt vært singel i ca. 1,5 år, og kommer nok til å være det en god stund til da menn ikke er i tankene mine, overhodet. Tanken frister virkelig ikke.

Dessuten har jeg lyst til å bruke tiden min på lillegutt og kommer nok til å gjøre det i god tid fremover. Jeg kan godt se for meg at jeg kunne vært lykkelig singel til han var 16, rett og slett fordi at hvis jeg absolutt skal rote meg opp i en mann så må han være fantastisk på alle måter, og en slik mann tror jeg foreløpig ikke eksisterer ;)

Jeg vil overhodet ikke utsette gutten min for menn som ikke er gode nok for han eller meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jeg helt enig i. En ny mann må være en bra fyr på alle måter og må godta at sønnen min er viktigst. Jeg er også helt enig i at man må bruke god tid før man involverer barnet. Jeg har ikke tenkt å la menn bare komme og gå ut av livene våres. Så jeg stresser ikke med dette, men jeg håper han finnes der ute, det vil jeg ikke nekte på. 😊

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

7år 😎

Far har samvær 2.hver helg. Men traff aldri annet enn idioter.

I forhold nå- men selv etter 1år syns jeg ikke det er enkelt å kombinere ny mann og barn.

De vokser så fort, så det er viktig for meg å fokusere på barna nå mens de er rimelig små- og før de begynner å fly ute i helger/kvelder...

Anonymous poster hash: 23d64...674

AnonymBruker
Skrevet

Vært singel i 1,5 år og har delt omsorg, så jeg har "plenty" av tid til å møte menn, men jeg trives alene. Barnet er også bare tre år, så jeg føler at barnet kommer først nå og ikke trenger noe ny mann i huset. Har mer enn nok med å sjonglere hverdagen som den er og å samarbeide med barnefar.

Anonymous poster hash: 6214b...2a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært singel i 3 år, ungen er 4, far har ca 40% samvær. Først nå har jeg begynt å tenke tanken på å finne en ny. Men jeg tenker som andre, at det kommer til å bli vanskelig. Tør ikke gå på nettet og har veldig lite nettverk. Men jeg har det ikke så travelt heller, det får komme når det kommer.

Anonymous poster hash: 7b11f...a47
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i 1,5 år. Har lyst på ny kjæreste, men som deg sliter jeg litt med å finne ut av hvordan og hvor jeg skal treffe en ny. I mitt tilfelle er pappaen i bildet, så barnet er på samvær. Men på byen er det ikke akkurat noen og nettdating tør jeg rett og slett ikke, det er ikke meg i det hele tatt.. via jobb er det ingen og det virker som alle de andre foreldrene til de andre barna er enten gift eller samboer. Har ikke møtt noen single fedre enda hvertfall. Syntes ikke man er en dårlig mor fordi man ønsker seg en å dele livet med. Syntes det var helt idiotisk sagt at den brukeren som sa det. Syntes litt synd på dem som mener at man skal ofre absolutt ALT i sitt eget liv for barnets skyld. Har mor det bra, har barnet det bra. Bedre å finne en bra mann som stiller opp og er en god partner enn å ende opp bitter og superkresen og sær fordi man har vært singel i ørten år fordi man innbiller seg at det er å være dårlig forelder om man får seg en kjæreste.

Anonymous poster hash: 0e23c...f9e
AnonymBruker
Skrevet

Uff. Ungen din er to år er det virkelig vitsi å begynne å lete etter menn? Har du ikke andre ting å ta deg av? En toåring å en ny mann? Da må du fordele deg. Du er allerede alene å han uten far. Virker mer som du tenker på deg selv og IKKE tenker. Hilsen en som faktisk var like selvopptatt en gang!!!!

Anonymous poster hash: ae6b9...5f2

Uff.

Anonymous poster hash: c86a0...445

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...