Gå til innhold

Han gir meg aldri komplimenter.. jeg blir usikker på hva han er ute etter.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr i rundt en måned. Han er forsåvidt hyggelig, vk tuller mye, han har ting på stell, og når vi har snakket om hva vi ønsker i livet så ser det ut som om vi ønsker det samme. Han sier han vil ha et forhold.. Men han gir meg ikke komplimenter! Han har ikke sagt at han liker meg/er forelsket/at han syns jeg er sexy. Ingenting.

Vi har hatt sex, jeg har skrytt av sexen, han sier ingenting. Når han i tillegg også mister ereksjonen eller har vanskelig for å få den opp så føler jeg meg i hvert fall usexy..

Han er også ofte aktiv på nettdatingstedet vi møttes på (men jeg har vært innlogget selv, så jeg kan ikke si noe på det (vi er jo ikke et par heller, tror jeg) selv om det utelukkende har vært for å se om han har vært der. Nesten hver gang har han vært der for under en time siden..).

Uten at han egentlig har sagt noe så kjenner jeg nå at jeg blir usikker på meg selv. Jeg har seriøst begynt å vurdere å slanke meg, og så tenker jeg hvor teit det er (jeg er normalvektig ifølge bmi), at jeg tenker sånn bare pga en mann. Jeg er jo ikke 14 år heller, jeg er over 30..

Jeg syns ikke jeg kan si til han at han gir meg for lite (dvs ingen) komplimenter heller.. Jeg vil jo ikke presse han, eller tvinge det frem.

Er dette normalt? Han er relativt flink til å kose/kysse på meg, men det er vel også for å innlede til sex..

Anonymous poster hash: 1ce12...7f6

Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Dere har bare holdt på en måned så hvis du ikke vil mer er det bare å gå.

Men igjen, dere har bare holdt på en måned. Dere kjenner ikke hverandre, kanskje han er sjenert på komplimenter eller rett og slett ikke er komfortabel å si slike ting. Det er lov det og.

Menn er forskjellige de og, aksepter han eller gå videre.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dere har bare holdt på en måned så hvis du ikke vil mer er det bare å gå.

Men igjen, dere har bare holdt på en måned. Dere kjenner ikke hverandre, kanskje han er sjenert på komplimenter eller rett og slett ikke er komfortabel å si slike ting. Det er lov det og.

Menn er forskjellige de og, aksepter han eller gå videre.

Det er det som er. Jeg vet ikke om jeg vil mer. Jeg har sagt at jeg liker han godt, jeg har gitt han komplimenter. Men jeg får ikke noe tilbake.. når han ikke forteller meg hva han vil, og når jeg prøver å spørre litt så bare kødder han det vekk..

Men for all del, kan være han syns det er vanskelig med komplimenter. Jeg kjente det stakk i magen i går kveld når han snakket om ei han hadde holdt på med før, og hvor kjempepen hun var. Da innså jeg at han aldri hadde sagt noe sånt til meg.. Jeg er ikke en sjalu type, og tåler egentlig fint å høre om andre damer. Jeg liker bare ikke tanken på at han ikke syns noe om meg..

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke utrykker følelser på samme måte som deg. Ikke press han. Gi et kompliment så får du sikkert tilbake

Anonymous poster hash: 10ea3...924

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Skjønte det ;)
De er ikke flink til å si ting, men viser det i handlingene sine. Også tar det lang tid før han åpner seg. Du må være tålmodig (om du gidder å vente i det hele tatt). Når han har bestemt seg for at det er deg han vil ha får du en fantastisk mann og kjærligheten blir betre og betre jo eldre dere blir.

Anonymous poster hash: 23550...0f2

Endret av MissStiles
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke utrykker følelser på samme måte som deg. Ikke press han. Gi et kompliment så får du sikkert tilbake

Anonymous poster hash: 10ea3...924

Har gjort det.. men han sier ingenting tilbake.. Da er det ikke så moro å gi mange komplimenter i lengden.

AnonymBruker
Skrevet

Kan være han har opplevd noe som gjør at han ikke helt klarer det, må ha tid på å få åpne seg. Min kjæreste var også sånn. Nå har vi vært sammen et år og skal flytte sammen, vi har fortsatt et stykke å gå,men vi kan prate om alt og han er flink til å vise at det er meg han vil ha.

Om det er det det står på,så ta en prat med han, det gjorde jeg og det hjalp veldig.

Vi møttes forøvrig også på nettet.

Anonymous poster hash: 32693...15a
AnonymBruker
Skrevet

Kan være han har opplevd noe som gjør at han ikke helt klarer det, må ha tid på å få åpne seg. Min kjæreste var også sånn. Nå har vi vært sammen et år og skal flytte sammen, vi har fortsatt et stykke å gå,men vi kan prate om alt og han er flink til å vise at det er meg han vil ha.

Om det er det det står på,så ta en prat med han, det gjorde jeg og det hjalp veldig.

Vi møttes forøvrig også på nettet.

Jeg får vel gjøre det. Jeg tror han har opplevd litt av hvert, men han A men ikke B når det gjelder sånt.. gjør meg jo ikke mindre nysgjerrig..

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han? Lurt å ta en prat ja, enn å gå å lure.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han? Lurt å ta en prat ja, enn å gå å lure.

Han er over 40..

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Antar det er en spøk, så grundig motbevist som det er. For ikke å snakke om helt ulogisk, naturligvis. Men det er greit å tro på, altså, bare litt synd å forlede TS.

Anonymous poster hash: a173d...915

Endret av MissStiles
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

MissStiles, mod

Skrevet

Tja, jeg er heller ikke en person som gir folk noe særlig komplimenter(kjæreste eller venner, jeg gjør det bare ikke). Jeg mener folk burde skjønne hva jeg tenker om de utifra handlingene mine, ikke utifra hva jeg sier. Kommer noen og spør, så er jo saken en helt annen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...