Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jenter på Facebook tar bilder ovenfra ned i kløfta si og andre intime bilder,

så vil de alltid få komplimentære kommentarer. Men klarer ikke folk å sanse eller innse at det er lit......horete eller......eh hva skal jeg si......upassende?

Dette er mer en research en samtale

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I ordets rette forstand er det jo ikke horete, men jeg er enig i at det er upassende og at det ikke er noe jeg ville gjort selv.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Noen folk har en litt merkelig fungerende hjerne.

Anonymous poster hash: 53fdf...779
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tror mange ikke ser hvordan bildene de deler med omverden får de til å framstå.

Jeg har ei god venninne som deler slike bilder jevnlig, og hver eneste gang får hun en haug med liker og kommentarer fra diverse menn.

Det som er "verst" er at hun er 29 og framstår ikke som så usikker at hun trenger oppmerksomheten.

Anonymous poster hash: 36d23...cf6

• Liker 1
Skrevet

Min FB virker usigelig kjedelig... ingen som finner på noe sånt hos meg. Kanskje like greit.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Forstår det ikke selv. De sender ut merkelige signal. Heldigvis har jeg ikke så mange av de i min omgangskrets. Dessuten er det jo ikke akkurat et sjakktrekk for fremtidige jobbsøk. Tror nok ikke det trekker veldig opp om fremtidig arbeidsgiver googler og får en kløft rett i ansiktet :)

Endret av lillsunshine
  • Liker 2
Skrevet

Horete med kløft? Du har ikke vurdert å bevege deg inn i det århundet vi lever i?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

"Komplementær, utfyllende, kompletterende."

Hentet fra http://snl.no/komplement%C3%A6r

Var det det du mente?

Anonymous poster hash: cd5c1...3a3
Gjest Blomst83
Skrevet

Horete med kløft? Du har ikke vurdert å bevege deg inn i det århundet vi lever i?

Du sa det så bra så jeg signerer bare innlegget ditt :tommelsmil:

Skrevet (endret)

I ordets rette forstand er det jo ikke horete, men jeg er enig i at det er upassende og at det ikke er noe jeg ville gjort selv.

sorry, er ikke så flink med formulering........Aspergers

Men anyway, det viktigste er at jeg ikke angriper personene som gjør slikt. Jeg synes, og sier at det bare virker litt.........utradisjonelt og upassende. Finnes sikkert slike foto-jenter som har en respektabel og formell oppførsel også

Endret av Haru
Gjest Booker
Skrevet

Men hva med å legge ut strandbilder da? Der man har bikini, evt kort strandkjole over, er det horete?

Skrevet

sorry, er ikke så flink med formulering........Aspergers

Men anyway, det viktigste er at jeg ikke angriper personene som gjør slikt. Jeg synes, og sier at det bare virker litt.........utradisjonelt og upassende. Finnes sikkert slike foto-jenter som har en respektabel og formell oppførsel også

No problemo, og ja, jeg er helt enig med deg :)

Skrevet

Men hva med å legge ut strandbilder da? Der man har bikini, evt kort strandkjole over, er det horete?

Nei for på stranda er det logisk å gå kledd sånn. Men hehe spørs jo hvordan dama poserer da KREEEEEMT

• Liker 1
Skrevet

Enig med deg, Ts. Ser bare utrolig dumt ut

Gjest crazycatlady
Skrevet

Det er ikke horete, det er harry. Ultraharry faktisk. Vitner om lav IQ.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke horete, det er harry. Ultraharry faktisk. Vitner om lav IQ.

Du fortjener en pluss. :kul:

Skrevet

Hvis målet er å få flest "likes" så har de vell erfart med "trening" at de bildene får flest av dem.

Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Du fortjener en pluss. :kul:

Hehe, tusen takk. :)

Endret av RusaPåPus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...