Lille Cathrine Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Hei. Jeg lager gelenegler på hobbybasis og lurer på hvilket prisnivå det ligger på i Norge, dersom man legger negler på salong. Jeg bor nemlig i Finland og her er det veldig billig, så prisene kan ikke sammenlignes. Jeg skal nemlig reise hjem til Norge i sommer og tenker å legge negler når jeg har tid til overs. Blir glad for priseksempler :)'har lagt ved et bilde av negler jeg har laget C
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Wow jeg vil at du skal lage mine! Flinke du! Det er ei som kommer hjem til meg, og hun tar 480kr for fransk manikyr, gelenegler med forelngelse/tips slik som på dine bilder til høyre. Hvor holder du til?? Anonymous poster hash: ab4ec...6da
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Så flink du er! Anonymous poster hash: b07e0...517
Gjest auroravictoria Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Disse er noen av de fineste leggene jeg har sett. Har fått mye manikyr, men disse var veldig pene og gjennomførte. Ikke mange greier å legge de sånn! Synes du kan ta litt mer mtp det faktisk!
Lille Cathrine Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2014 Tusen takk folkens. Jeg holder til i helsinki, men flytter til Oslo ifbm studier til høsten. Kan bli en fin bi-inntekt. Tenkte jeg skulle ligge på rundt 400 kroner for extrentions med normal tip. Da blir det et par kroner i kassa når man trekker fra det som utstyret/produktene koster. c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå