Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ble slutt mellom de for noen måneder siden. Jeg har datet han et par mnd, men han kan ikke fortelle henne om meg for hun har det så dårlig for tiden. Hvordan skal jeg takle dette? Vi må møtes i skjul, han tar ikke Tlf når han er hos henne. Han er mye hos henne. Jeg synes dette er vanskelig. Føler han holder noe skjult for meg.

Hvor mye kan hun styre livet til en som faktisk er en eks? Ja, de har barn. Men hun har jo ikke noe med hva han driver med!

Anonymous poster hash: d909e...c6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke slutt mellom dem når han prioriterer henne over deg og ikke innrømmer at han er involvert med en annen.

• Liker 18
Skrevet

Virker egentlig ikke som om det er slutt mellom dem, er du sikker på at du ikke er e elskerinne uten å vite om det selv?

• Liker 4
Skrevet

Hadde en sånn fyr for et par måneder siden. Kan han ikke fortelle om deg til henne, er det fordi de fortsatt driver og knuller bak din rygg. Eller at det er følelser innblandet. Ett eller annet er det ihvertfall. Sannheten kommer frem til slutt. Bare slå opp med han før han rekker å slå opp med deg

• Liker 7
Skrevet

Hun er ikke eks, så sørg for at du blir eks, før du blir for involvert.

• Liker 2
Gjest constance90
Skrevet

Girl... Ikke gidd dette mer. Du er ikke hans eneste.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de har barn så bor de vel sammen? Eller har de hvert sitt sted?

Anonymous poster hash: b7323...eb5

• Liker 1
Skrevet

Finn deg en som er singel-singel. Tror han her må avslutte forholdet med eksen skikkelig før han går videre med andre.

• Liker 2
Skrevet

For meg virker det ikke bare som om det er eksen hans som ikke lar han gå, men at det er like mye han selv som vil bli værende. Styr unna.

• Liker 3
Skrevet

Det ble slutt mellom de for noen måneder siden. Jeg har datet han et par mnd, men han kan ikke fortelle henne om meg for hun har det så dårlig for tiden. Hvordan skal jeg takle dette? Vi må møtes i skjul, han tar ikke Tlf når han er hos henne. Han er mye hos henne. Jeg synes dette er vanskelig. Føler han holder noe skjult for meg.

Hvor mye kan hun styre livet til en som faktisk er en eks? Ja, de har barn. Men hun har jo ikke noe med hva han driver med!

Å, skulle ønske jeg kunne tro på dette, men ... unnskyldninger og unnskyldninger. Ingen tvinger han til å bli værende, her er det nok mer bak.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som om han ikke er over henne.

Du er sikker på at han har flyttet ut?

Her er det et halvt år siden jeg flyttet ut, men jeg må innrømme at jeg hadde nok ikke fortalt eksen min om en ny flamme med en gang, ikke før det hadde blitt aktuelt å involvere barna. Men så har eksen min et voldsomt temperament da, så jeg må innrømme at jeg er litt redd for hvordan han hadde reagert (han vil ha meg tilbake, men det kommer ikke til å skje).

Anonymous poster hash: bd401...568
Skrevet

Jeg flyttet for ikke så lenge siden. Han hadde da funnet seg ei ny ei. Han er en del sammen med meg, men det er pga barnet vårt. Slutt for flere mnd siden.

Ved samlivsbrudd trår man gjerne forsiktig dørene den første tiden. Det må da du forstå. Vil du ha han? må du enten vente til alt roer seg eller gi han opp.

De har barn sammen, ja da er de mye sammen den første tiden. Ungene kommer først i slike situasjoner. Ungene/ungen trenger det.

Ja, jeg tok det svært dårlig at min x fant seg ei ny ei. Men det var vell egentlig mer at han fant seg ei så fort, sorgen over det tapte og så mange følelser i sving.

Er det du som dater min x? Hehe

• Liker 1
Skrevet

Huff.. nei nei nei... kom deg bort! Løp!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor egoistisk er du? Barn i bildet? Hold deg unna, som om det er en liten bagatell. Du vet ikke hva du snakker om.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor egoistisk er du? Barn i bildet? Hold deg unna, som om det er en liten bagatell. Du vet ikke hva du snakker om.

Jeg mener ikke det er en bagatell. Men er det ikke ok å gå videre når man vil?

AnonymBruker
Skrevet

Bor han sammen med henne? Hvis de har barn er ting ikke enkelt.

AnonymBruker
Skrevet

Bor han sammen med henne? Hvis de har barn er ting ikke enkelt.

Nei, de bor ikke sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Han bænger henne fortsatt.

Anonymous poster hash: 8a195...4d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...