Jellyfish Skrevet 23. juni 2004 #1 Del Skrevet 23. juni 2004 Har akkurat kjøp meg ny leilighet, og det er brunt belegg i doen der. Har selvfølgelig prøvd å få det bort med klorin, uten særlig vellykket resultat. Er det noen som har tips? Hadde vært hyggelig med et skinnende rent toalett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 23. juni 2004 #2 Del Skrevet 23. juni 2004 Cola og dobørste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 23. juni 2004 #3 Del Skrevet 23. juni 2004 Syns alltid Jif skurekrem har tatt bort slike ting ganske så godt jeg. En god skrubbing med dobøsten har fått vekk det meste da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #4 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg kjøpte sånn blått dovaskemiddel, hadde oppi masse og reiste bort ei helg. Da jeg kom hjem skrubbet jeg, og det ble helt hvitt gitt Brun do er ikke særlig innbydende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. juni 2004 #5 Del Skrevet 23. juni 2004 Vi bruker Domestos Fresh, har aldri opplevd brunt belegg i vårt toalett. La det virke en god stund før du skrubber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2004 #6 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg hadde cola i do, og lot det stå en helg... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tispa på tur Skrevet 23. juni 2004 #7 Del Skrevet 23. juni 2004 Har akkurat kjøp meg ny leilighet' date=' og det er brunt belegg i doen der. Har selvfølgelig prøvd å få det bort med klorin, uten særlig vellykket resultat. Er det noen som har tips? Hadde vært hyggelig med et skinnende rent toalett![/quote'] Trøst deg med at det sannsynligvis ikke er så skittent som det ser ut. Det er høyst sannsynlig mangan-avleiringer fra vannledningene, og ikke rester av det toalettet brukes til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Jones Skrevet 24. juni 2004 #8 Del Skrevet 24. juni 2004 kan prøve salmiakk og la det virke litt. har hørt cola er bra og la det stå over natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 24. juni 2004 #9 Del Skrevet 24. juni 2004 hell cola i og la det stå over natten. Bruk dobørsten og spyl ned. Borte! (ihvertfall fungerte det for meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 25. juni 2004 Takk for tips! Colaen gjorde det i hvertfall bedre, fikk tatt det meste som var igjen med Jif og stålull (og hansker ). Skjønner ikke hvordan den forrige eieren kunne la det stå så lenge at det satte seg så fast! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 26. juni 2004 #11 Del Skrevet 26. juni 2004 bland zalo og eddik, hell på og la det stå en stund. Suverent ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. juni 2004 #12 Del Skrevet 26. juni 2004 bland zalo og eddik, hell på og la det stå en stund. Suverent ! Dette gjør også messing blankt og fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. juni 2004 #13 Del Skrevet 26. juni 2004 *Huldra rister på hodet over seg selv og lister seg ut igjen og hadde egentlig ikke tenkt å gi noe hint om hva hun tenkte på da hun leste "Brunt belegg i do"....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2004 #14 Del Skrevet 27. juni 2004 Husk, om du bruker klorin og den blir stående i skålen så blir det gult. Ser ut som urin og vanskelig å få bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå