AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Jeg har falt for en mann jeg har holdt på med de siste mnd. Etter mye som har skjedd så skrev jeg en lang melding til han om at jeg følte meg utnyttet og om han hadde lyget til meg. Vi endte opp med en face-to-face prat i 6 timer, med masse tårer (fra min side) og mange gode klemmer. Han spurte om jeg ville ha "mer". Altså mer enn hva vi har nå, som er kos, prat, ligge i armkroken, se film, sex. you name it. Jeg sa at jeg var ikke ute etter et forhold nå, rett og slett fordi jeg var redd for å skyve han vekk om jeg sa noe annet. Han sa at han syntes forhold bare er mas og slit, og at han ikke orket det nå. Han håpte på at vi kunne fortsette å være venner, og jeg sa at vi kunne snakkes etter sommeren. At det er best for meg å ta litt avstand, rett og slett fordi jeg ikke vil falle enda hardere for en som ikke vil ha "mer". Fyren som alltid har et svar på lur ble helt stille og så tomt ut i luften. Så ut som om han ble litt lei seg. Så sa jeg at "Det blir jo uansett ikke noe mer mellom oss.." Og da spurte han "Hvorfor?". Og når jeg da sa at "Du føler jo ikke det samme." så fikk jeg egentlig ikke noe vetugt svar. Jeg er helt lost. Vet ikke om han føler noe han også, men er redd, eller ikke orker selve forholdsbiten etc. Han ville fortsette å ha det slik som vi har det nå, og spør du meg, så gjør vi akkurat det samme som andre par gjør. Skal jeg bare gi opp? Er så redd for å forelske meg totalt, for så å kanskje bli dumpet til fordel for en annen jente.. Jeg vet bare ikke mer.. Anonymous poster hash: 0fab8...9f1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Greia er at hvis han virkelig vil ha deg, så lar han deg ikke gå. Gi han et par uker, skjer det ikke noe i løpet av den tiden, går du videre. Anonymous poster hash: 5a37d...703 6
Lennhy Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Jeg har vert i akkurat samme situvasjon som deg. Jeg valgte å la han "gå" etter vi hadde holdt i et halvt år. Tok meg et halvt år å komme over han, hadde noe kontakt inni mellom på sms men ikke noe mer. Så begynte jeg å date en fyr å gjett om han her ble ivrig igjen. Han hopper bare jeg sier hopp men han vil forsatt ikke i noe forhold, så same old same old enda. Noen vil vel kansje aldri forandre seg. Han ville ha det slik som vi hadde der før igjen men jeg sa at jeg orker ikke å være noe vente jente til noe bedre dukker opp for slik det føles når en holder på slik. Han har enda ikke gitt opp så der er jeg igjen like lost som deg.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Jeg har vert i akkurat samme situvasjon som deg. Du bør slutte å skrive situvasjon. Det er feil. Anonymous poster hash: 6ede7...f36 11
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Redd for å forelske deg? HVis du sitter og gråter foran ham så er du jo langt på vei involvert. Du bryr deg om fyren og vil ha ham. Da må du si det rett ut. Han er ikke tankeleser og han oppfyller heller ikke krav ingen har stilt av ham. Når du lyver i samtale kan du ikke forvente at han automatisk skal oppfylle kravene han ikke vet du har. Du har to alternativer: - Be om å snakke med ham igjen. Si at du liker ham og ikke kan takle et "casual" forhold, derfor er det alt eller ingenting. Hvis du er voksen nok for et forhold, er du voksen nok til å prate med den du er forelsket i. - Aksepter at han antakelig er mindre investert enn deg enn omvendt, kutt ham ut og start fresh med en ny fyr. Anonymous poster hash: 9cbff...316 1
Lennhy Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 (endret) Du bør slutte å skrive situvasjon. Det er feil.Anonymous poster hash: 6ede7...f36 Håper det ødla dagen din siden du faktisk gidder å henge deg opp i slik. Endret 7. juli 2014 av Lennhy
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Håper det ødla dagen din siden du faktisk gidder å henge deg opp i slik. Du bør slutte å skrive ødla. Det er feil.Anonymous poster hash: 1a4d4...8cd 14
Apehjerne Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Vel, du gir han jo mixede signaler selv med å si du ikke er ute etter et forhold samtidig som du gir utrykk for noe annet, ikke rart han syns forhold er noe slit når jenter oppfører seg sånn 9
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #9 Skrevet 7. juli 2014 Du bør slutte å skrive ødla. Det er feil.Anonymous poster hash: 1a4d4...8cd Missløkka frik. Skrevet feil. Med vilje. Irriterer jeg deg nå, Troll? Drittsekk. Anonymous poster hash: f4932...228
Gjest constance90 Skrevet 7. juli 2014 #10 Skrevet 7. juli 2014 Sorry, her har du laget drama og løyet til han. Det er tydelig at du vil ha et forhold alikevel lyver du så han ikke skal gå. Så sier du at du har falt for han, at du trenger avstand for så skyte han ned og si "du føler jo ikke det samme uansett". Slapp av. Ting ordner seg. Slutt å lag en sak utav alt, ikke ta alt til deg og aksepter at dere gjerne vil forskjellige ting. Du ser jo på dere som kjærester, i og med du presiserer at dere gjør jo alt andre par gjør, og det er fort gjort slik han tenker også. Han vil gjerne ikke sette en klisterlapp på hva dere er i frykt at det tar spenning ut av ting. Gi opp? Det velger du selv. Du er uansett forelsket. Gjør noe med det eller la være, det skjer hvertfall ingenting før du er 100% klar over hva du vil ha utav dette. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #11 Skrevet 7. juli 2014 Missløkka frik. Skrevet feil. Med vilje. Irriterer jeg deg nå, Troll? Drittsekk. Anonymous poster hash: f4932...228 Oioi.... Her eskalerte det fort. Ble du såret nå?Anonymous poster hash: 1a4d4...8cd
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #12 Skrevet 7. juli 2014 Oioi.... Her eskalerte det fort. Ble du såret nå?Anonymous poster hash: 1a4d4...8cd Kjempe. Det er bare idioter som fokuserer på skrivefeil. Så kjære idiot, la Lennhy være i fred. Anonymous poster hash: f4932...228
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #13 Skrevet 7. juli 2014 Ikke rart han ikke vil ha et forhold. Drama, snørr, tårer og dobbeltkommunikasjon i rikt monn! Anonymous poster hash: 867c7...6b6 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #14 Skrevet 7. juli 2014 Kjempe. Det er bare idioter som fokuserer på skrivefeil. Så kjære idiot, la Lennhy være i fred. Anonymous poster hash: f4932...228 En idiot med rettskrivningen på stell. I'll take that.Anonymous poster hash: 1a4d4...8cd 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #15 Skrevet 7. juli 2014 Vel, du gir han jo mixede signaler selv med å si du ikke er ute etter et forhold samtidig som du gir utrykk for noe annet, ikke rart han syns forhold er noe slit når jenter oppfører seg sånn Tenkte akkurat det samme! Hva skjedde med å si det man tenker og føler? Å vente for å se om han virkelig vil ha deg er ikke særlig lurt.. hva om han sitter i andre enden og gjør det samme? -nei! Treff han ansikt til ansikt, og si at du sa du ikke var interessert i forhold fordi du ikke ville miste kontakten med ham. Så må du si at du egentlig vil være i forhold (hvis det er det du vil?), og at du vil vite hva han tenker før du blir for følelsesmessig involvert. Man blir srlvfølgelig sårbar når man er ærlig, og risikerer å bli såret. Men er du med på leken må du tåle steken, og det kan da godt hende det kommer noe godt ut av det?! Anonymous poster hash: d34c9...3c7 1
Poppie Skrevet 7. juli 2014 #16 Skrevet 7. juli 2014 Hvorfor sier du at du ikke vil ha et forhold med ham når det er nettopp det du vil? 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #17 Skrevet 11. juli 2014 Får vi en oppdatering på hvordan det gikk?? Anonymous poster hash: d34c9...3c7
Gjest Coolaid Skrevet 11. juli 2014 #18 Skrevet 11. juli 2014 Ut fra det du skriver så syns jeg det er du, ts, som roter det til. Du vil ha i pose og sekk ? Du vil ikke ha et forhold men føler deg utnyttet ? Det virker som om dere begge to ikke er helt ærlig og sier hva dere egentlig vil ha. Hva med å begynne med det ? Snakk om å gjøre det komplisert
NoFuss Skrevet 11. juli 2014 #19 Skrevet 11. juli 2014 Etter en 6 timers samtale så endte du opp like usikker som før samtalen? Det er godt gjort, man pleier som regel å få til en viss avklaring i løpet av en så lang samtale. Du gir jo han signaler som tyder på at du ikke vil noe mer, og så skriver du her inne om han som ikke vil mer. Du har rotet det til, først bør du kanskje finne ut hva du egentlig vil selv. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #20 Skrevet 11. juli 2014 "Vil kose med deg, og fortsette som vi har hatt det. Men spørs om du føler det er noe mer da. Det kan jo være som å helle bensin på bålet føler jeg. Men så lenge du er ærlig med meg så er det bra da. Glad i deg vet du, men bare som gode venner." Fikk jeg fra han etter noen dager. Jeg skjønner jo hvor han står. Jeg gidd ikke ta kontakt fremover nå. Skal kose meg på ferie, og glemme han for en stund. - TS Anonymous poster hash: acaeb...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå