AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Let me begin! Dette blir ekstra interessant for dere som har sett/ser på Teen Wolf. Jeg drømte i natt at jeg ble med min homofile venn på et slags homofil-museum. Utstillinger av homser og lesber og sånne ting. Og det var omtrent bare gay-people der.. så jeg følte meg litt rar, men prøvde å drite i det. Etter hvert satte vi oss ned i en stoooooor sal som så veldig ut som en kinosal med mange rad oppover og seter som ble plassert side ved side i en lang rekke. Storskjerm var det også foran oss og setene var laget av vann. Minnet litt om vannseng liksom... Uansett, like før vi fant oss plasser var det noen smellfeite (skikkelig overvektige) lesber som ville at vi skulle sette oss med dem, men vi så bare rart på dem og gikk forbi (ikke vet jeg hvorfor) og fant våre egne plasser. Den ene lesba ble dritsur og gikk ut av salen... eh Ja, men så satt vi der da og det mørkner seg og storskjermen slås på. De viser en teateroppstilling og noe sånt. Merkelig film isåfall. Plutselig er det noen folk som fester og drikker noen meter unna oss og der får jeg øye på selveste Dylan O`brien (Stiles Stilinski i Teen Wolf) danse med magetopp med både menn og damer. Jeg MÅTTE jo selvsagt gå bort og snakke med han, og gikk derfor bort. Han var kjempehyggelig og holdt rundt meg og danset og kysset meg til og med på munnen! Haha... så sa jeg "What are u doing here?? Are u gay??" Og han bare "Yes mam! Im! Woho!" Og jeg ble SÅ skuffa. Men så sa han "But Scott is over there! Playing ball! Go talk to him" Og jeg tenkte "Ja.. hvorfor ikke.. " selv om det var Stiles jeg ville ha! Jeg hadde på meg solbriller INNE i mørket.. dont ask me why. Så gikk jeg mot Scott som spilte billjard alene. Jeg sa hei og det første han sier er "Take off the sunglasses! have to see your eyes!" Jeg nektet først men han ga seg ikke og da tok jeg av meg brillene. Så bare ser han dumt på meg og fortsetter å spille. Jeg følte meg SÅ avvisst haha! Og gikk bare tilbake til setene igjen. Etter en stund er plutselig SPORTSbhen min på fanget mitt.. så altså sitter puppene mine løst under genseren og jeg følte meg rimelig naken. Prøvde å få på meg bhen igjen, men da den var nesten på kom han Stiles til meg og satte seg ved siden av. Så plutselig satt vi der da... som et klissete forelsket kjærestepar og kysset og klinte og nusset på hverandre osv. Jeg var SO IN LOVE WITH HIM Våknet opp og trodde et øyeblikk at det hadde skjedd på ordentlig. Hah! Anonymous poster hash: b34a2...82f
Sphynx Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Jeg drømte at typen ble sjalu fordi jeg skulle ta bilde med noen som var kledd i et ole brumm kostyme og at personen tok meg på puppene når han tok bildet. Og han ble så sint at han satt seg på nærmeste buss hjem til mamma.. 1
Polly Ester Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Jeg drømte at jeg falt fra ett eller annet mørke og ble tatt i mot av en mann som var sterk nok til å holde meg i armene sine...
Gjest Corto Maltese Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Jeg drømte at jeg syklet med Sarah Michelle Geller ( Og nei det var ikke sex drøm ) 1
LiseTV Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 Drømte om at jeg ble tatt uten prev og ble gravid
cece01 Skrevet 11. juli 2014 #7 Skrevet 11. juli 2014 At han jeg dater, plutselig sa til meg at jeg måtte komme igang og få meg et liv...
outkast Skrevet 11. juli 2014 #8 Skrevet 11. juli 2014 Drømte at jeg atter en gang begynte på en ny skole, også ble jeg uvenner med noen pga en bagatell som viste seg og være skikkelig farlige. Deretter utviklet det seg til nok en flukt-drøm, der jeg i det uendelige prøver å komme meg bort fra de. Noe som pleier å skje når jeg flykter fra noe er at jeg plutselig begynner å hoppe så høyt at jeg nesten begynner å fly, det vil si at jeg tar enorm sats fra bakken og er oppe i lufta ganske lenge, for så å ta ny sats. Det føles veldig virkelig og levende, og selvsagt stressende siden jeg tross alt flykter for livet.
Gjest Gaea Skrevet 11. juli 2014 #9 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Jeg drømmer ikke så sammenhengende egentlig... Men det startet i alle fall med at jeg var på en hytte/ett eller annet sted med familien min. Så fortalte min storesøster at hun og mannen skulle kjøpe en hund jeg tidligere har hatt på fôr. Har han ikke lenger, men det føltes i hvert fall ut som om han var ''min''... Så jeg ble sur og lei meg. *hopp frem i tid* Plutselig har jeg (litt sær) sex med mannen hennes - i dette tilfellet han som spiller Tobias i Arrested Development. Merkelig nok, han er jo ikke så fryktelig attraktiv. Tror det var fordi jeg var sur på henne, men vet ikke helt. *hopp mer frem i tid* Jeg og Tobias sitter på en hvitmalt balkong med masse roser. Drikker te i regnet. Jeg liker ikke te heller. Endret 11. juli 2014 av Gaea
Gjest Belle âme Skrevet 11. juli 2014 #10 Skrevet 11. juli 2014 Eg og alle på ungdomskulen var i leiligheta til bestevenninna mi. Eg satt på trappa og snakka med Harry Styles. så reiste han seg opp og ropte:"GRIZZLY BJØRN!!!!!!" Også brukte vi 1-2 timer på å komme seg inn. Så var eg plutselig ein gribb. Så satt eg på ein grein og blei mobba av andre gribba for eg var ikkje ein ordentlig gribb. Så fløy eg til den andre sida. Så skulle eg fly på den sida eg var på, men hadde ikkje fått nok mat så er kunne ikkje fly. Så kom ein hund og skulle drepe meg, så eg slo til den og den drukna...Også gikk eg til ein hule og såg på himmelen. Der var eit auge. Eg ringte til faren min som var ca. 10 år og sa:"Eg ser eit auge på himmelen." da sa 'faren min':"Dette opplevde eg sjøl da eg var ung." Så gikk eg inn i hola og jentene i klassa mi hadde slåsskamp med eit gresskar og eit dukkehaud. Så lagde ein gutt i klassa mi ein sandwich av ein anna gutt i klassa mi, så begynte alle guttene i klassa mi og spise på han. Så sa den gutten:"Stopp, han er min."
zse09 Skrevet 12. juli 2014 #11 Skrevet 12. juli 2014 Husker ikke hva jeg drømte om, men Admiral P var ihvertfall med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå