Gjest Lille Solstråle Skrevet 23. juni 2004 #1 Skrevet 23. juni 2004 For syv-åtte år siden satt jeg og min bestevenninne og siklet over den nye utgaven av Topp, med Hanson-spesial. Jeg var forelska i Zac, hun i Taylor. Vi kunne alle sangene deres og hadde alle cd-ene. Hun forsikret meg om at hun en dag kom til å møte Taylor, og jeg veddet imot. Norske ti-elleve-åringer kom nemlig aldri til å møte amerikanske superstjerner, hevdet jeg. Og veddet ti kroneis på at hun aldri kom til å møte ham. Men hun var sikker i sin sak, hun skulle nemlig bli popstjerne og synge sammen med ham. For en uke siden varmet Maria Mena opp for Hanson i USA. Jeg er utrolig stolt av henne. Selv om jeg må punge ut for ti kroneis når hun kommer hjem igjen :-)
Gjest Lille Solstråle Skrevet 23. juni 2004 #4 Skrevet 23. juni 2004 Du kjenner Maria Mena? Ja, vi vokste opp sammen.
Ingeborg Skrevet 23. juni 2004 #6 Skrevet 23. juni 2004 Herlig historie. Og du har en kjempedyktig venninne!
*Shira* Skrevet 24. juni 2004 #13 Skrevet 24. juni 2004 Gøy når en klarer å realisere drømmene sine. Tøff venninne du har
Donnie Darko Skrevet 24. juni 2004 #14 Skrevet 24. juni 2004 Hook meg opp med en dæit med hu så skal jeg punge ut for kroneisen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå