AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Hei! Jeg har i lengre tid slitet med å legge foundation fint og jevnt, og har nå skjønt at det er pga dårlige sminkekoster. Kunne noen anbefalt bra men ikke altfor dyre koster til flytende foundation og pudder? Anonymous poster hash: 947f6...090
vimsefrøken Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Mine favorittkoster kommer fra Sigma og Real Teqhniuqes, men de har også noen veldig gode sminkekoster hos Kicks som er Kicks sitt eget merke. Nå vet jeg ikke hva du ser på som billig/dyrt, men de billigste av disse er da de fra Kicks. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Takk for svar. Men et annet problem er at det er jo så utrolig mange forskjellige koster til foundation/pudder fra samme merket. Hvordan skal jeg vite hvilket som er best? Noen anbefalinger? Anonymous poster hash: 947f6...090
vimsefrøken Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Mine absolutte favoritter til både flytende og pudder Foundation er Sigma F82 Round Kabuki, Sigma F80 Flat Kabuki og Real Techniques Expert Face Brush. Har også en stor Kabuki fra Kicks som er fin til mineral Foundation når man ikke ønsker full dekkevne.
Heaux Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 (endret) Expert Face Brush fra Real Techniques til flytende Foundation og Buffing Brush til pudderfoundation Endret 7. juli 2014 av Heaux
rav9 Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 (endret) Expert Face Brush fra Real Techniques til flytende Foundation og Buffing Brush til pudderfoundation Expert Face Brush fra Real Techniques til flytende Foundation og Buffing Brush til pudderfoundation Jeg ser at buffing brush kommer bare i en kit, og jeg har ikke behov for de andre børstene i kitet så må finne et annet alternativ. Hva med feks denne? http://www.iherb.com/Real-Techniques-by-Samantha-Chapman-Your-Base-Flawless-Powder-Brush/ Endret 7. juli 2014 av irrlys
Heaux Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 (endret) Jeg ser at buffing brush kommer bare i en kit, og jeg har ikke behov for de andre børstene i kitet så må finne et annet alternativ. Hva med feks denne? http://www.iherb.com/Real-Techniques-by-Samantha-Chapman-Your-Base-Flawless-Powder-Brush/ Den er enorm! Utrolig stor børste. Den er nok forbeholdt finishing powder. Tro meg, den er gigantisk. Jeg ville satset på Expert Face Brush, den er god til både flytende og pudder Foundation. Jeg har brukt børster fra MAC til 300 kr som ikke kan måle seg Expert Face Brush fra RT Endret 7. juli 2014 av irrlys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå