AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Jeg vil endre omtrent alt i livet mitt. Har hatt noen turbulente år og trives ikke i min livssituasjon. Trives ikke i jobben, skolen gikk dårlig, har null energi, litt for mange dårlige venner, måtte flytte hjem igjen til mamma pga brudd, får ikke i meg nok mat.. Ja, listen er lang. Jeg vet at jeg må endre på så mye, men hvor starter man? Jeg må flytte, ta opp noen fag, ha ny jobb, begynne å trene og rett og slett finne noe jeg kan bruke tiden min på. Går så mye tid til å bare sitte hjemme å ikke føle på noe mestringsfølelse.. Det har skjedd mye som gjør at jeg faktisk ikke har det noe bra, men nå er jeg lei! Er det noen her som har greid å helomvende livet sitt til det bedre? Hvor fant dere motivasjon og troen på dere selv igjen? Setter stor pris på noen råd.Anonymous poster hash: aeb62...3a2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 http://open.spotify.com/track/0F9YszWmMiR4M2gjPKeFX6 Håper virkelig at ting ordner seg for deg, jeg har vært så utrolig langt nede og har måtte begyne på nytt, vet hvordan den følelsen er, tanker på om det man gjør er riktig, tankene om at man ikke strekker til, ikke er bra nok, og tanken på at man ønsker å gi opp alt.. Glad jeg ikke gjorde det, men har vært ett tøft år og har lært så utrolig mye om meg selv.. Når jeg endelig bestemte meg for å se på alt det positive og stenge ute negative tanker og gjøre ting som gjør meg glad og slutte å bry seg så mye om hva andre tenker om meg, begyner ting å se veldig bra ut.. Ja, jeg har fortsatt mine problemer å ta tak i men jeg forstår at ting ikke kan skje med en gang, så jeg kommer meg frem ett skritt av gangen.. Håper du finner det som får deg videre Anonymous poster hash: 0a942...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå