AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Jeg går på videregående, og har en del gode venninner. Men så er det ei jeg er ekstra nær, vi bor i samme by og er veldig mye sammen. Problemet mitt er at jeg er ufattelig sjalu på henne, og alltid føler er visst "press" for å henge med. Hun er kort, blond, veldig veltrente og hun får alltid alle guttenes oppmerksomhet. Jeg er det motsatte på disse punktene. Hun har det dobbelte likes og følgere på alle sosiale medier som meg, er mye flinkere enn meg i den sporten vi begge driver med, får alltid litt bedre karakterer enn meg. Vanligvis ville jeg klart å ikke brydd meg, men jeg merker at jeg ofte blir skikkelig lei av henne - og jeg skjønner jo at det er fordi jeg er sjalu. Det er helt tåpelig av meg å la det gå inn på meg, men det gjør det. Hun er også veldig opptatt av å fremstille livet sitt og seg selv som så perfekt som mulig, så hun klager over store lår, en kvise, når hun ikke er fornøyd med en dritbra karakter osvosv. Og der sitter jeg. Hvordan kan jeg lære meg å ikke bry meg? Hun er min nærmeste venninne og jeg er utrolig glad i henne. Å ta litt avstand fra henne er noe jeg har prøvd lenge, men har innsett at det ikke hjelper uansett. Alle vet jo at vi er nære, og det føles alltid som folk ser på meg og ser meg som den "dårlige".Anonymous poster hash: af965...5ad
Gjest miss_sara Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Jeg går på videregående, og har en del gode venninner. Men så er det ei jeg er ekstra nær, vi bor i samme by og er veldig mye sammen. Problemet mitt er at jeg er ufattelig sjalu på henne, og alltid føler er visst "press" for å henge med. Hun er kort, blond, veldig veltrente og hun får alltid alle guttenes oppmerksomhet. Jeg er det motsatte på disse punktene. Hun har det dobbelte likes og følgere på alle sosiale medier som meg, er mye flinkere enn meg i den sporten vi begge driver med, får alltid litt bedre karakterer enn meg. Vanligvis ville jeg klart å ikke brydd meg, men jeg merker at jeg ofte blir skikkelig lei av henne - og jeg skjønner jo at det er fordi jeg er sjalu. Det er helt tåpelig av meg å la det gå inn på meg, men det gjør det. Hun er også veldig opptatt av å fremstille livet sitt og seg selv som så perfekt som mulig, så hun klager over store lår, en kvise, når hun ikke er fornøyd med en dritbra karakter osvosv. Og der sitter jeg. Hvordan kan jeg lære meg å ikke bry meg? Hun er min nærmeste venninne og jeg er utrolig glad i henne. Å ta litt avstand fra henne er noe jeg har prøvd lenge, men har innsett at det ikke hjelper uansett. Alle vet jo at vi er nære, og det føles alltid som folk ser på meg og ser meg som den "dårlige".Anonymous poster hash: af965...5ad Jeg hadde ikke taklet å være i et slikt vennskap, så jeg hadde trukket meg unna. Eller så må du heve deg over det og starte å tenke litt mer positive tanker om deg selv.
Aurora_Versailles Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Jeg ville forsøkt å blitt inspirert, i stedet for å være misunnelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå