Gå til innhold

Spontantur med kjæresten - hvor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Tenker å reise til helgen med kjæresten. Vi har begge lyst på litt farge (sole oss), samt by liv, god mat og shopping.

Er det noen som har noen tips? Sydenferie er desverre uaktuelt da vi ikke kan være lengre borte enn 3-4 dager.

Takk!!

Anonymous poster hash: 8659a...a0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jeeeeeeea

Barcelona! Utrolig fin by, hvor det også er strand :) Ellers vil jeg anbefale Praha som er en helt fantastisk fin by. Det er kjempebillig der, alt i fra mat til shopping. Jeg har vært der 4 ganger, og ene sommeren vi var der var det faktisk opp mot 30 grader. Men jeg har aldri vært på noe strand der da, vet ikke om de har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Barcelona! Utrolig fin by, hvor det også er strand :) Ellers vil jeg anbefale Praha som er en helt fantastisk fin by. Det er kjempebillig der, alt i fra mat til shopping. Jeg har vært der 4 ganger, og ene sommeren vi var der var det faktisk opp mot 30 grader. Men jeg har aldri vært på noe strand der da, vet ikke om de har det?

Takk for svar :) Tror dessverre ikke det blir noe av det likevel, for når vi satt å så på flybilitter eller restplasser så var det faktisk ganske dyrt. Trodde vi skulle finne noe billig (3-4000,-), men alt lå til 10 000,- ++ for oss to sammen. :(

Anonymous poster hash: 2179b...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke den beste tiden for rimelige flybilletter. Det er høysesong nå, så alt er 4 ganger dyrere enn vanlig.

Men kanskje du kan sjekke nettsidene til Ryanair og Norwegian og se om du finner noe som er ok? Kanskje fire litt på kravene også?

Anonymous poster hash: 7a1ca...655
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...