AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Som tittelen sier har jeg den forbannelsen over meg at jeg virkelig har blitt forelsket i en person som bor et annet sted i skandinavia. Har møtt han 2 ganger og skyper i u-tall timer med han i over et halvt år nå. Det har seg også sånn at han ganske tidlig sa han ikke var interessert i noe avstandsforhold, og heller ikke kjæreste i det hele tatt den gangen. I senere tid har jeg fortalt han om følelsene mine, han avviste meg med forklaring om at "det er ikke det at jeg ikke liker deg, men jeg ønsker ikke å date noen nå. det er ikke deg, det er meg" (tidenes mest brukte avvisningreplikk..... ) Dette var etter første møte. Var skikkelig fra meg da, men kom over det. Møtte han igjen senere, denne gangen over en hel uke og jeg var fast bestemt på at jeg hadde kommet over han nå og dette bare var en forbigående greie. Neida, jeg får tilbake akkurat samme følelsene for han og kjente kniver og sverd stikke gjennom hjertet mitt gjentatte ganger både mens han var her og etter han dro, den følelsen du får når du virkelig er glad i en og du vet de ikke er interessert i deg. Vi har senere snakket masse om det faktum at han tydeligvis har veldig vanskeligheter med å "tillate" seg selv å like noen, og jeg har igjen tatt opp dette med at jeg fortsatt får følelser for han når han er tilstede. Foreslo at vi ikke møttes igjen, rett og slett fordi det blir for smertefullt. Han syntes det var utrolig trist virket det som,vi er jo blitt bestevenner. Og igjen sa han at "det er ikke det at jeg ikke liker deg egentlig, men jeg vil ikke ha avstandsforhold. pluss, vi er så utrolig like, tror ikke det ville fungert".... og det er etter denne samtalen jeg fikk igjen sorgen og knivene, selv om jeg følte jeg egentlig var "kommet over" han. Vet virkelig ikke helt hva jeg skal gjøre her. Han er blitt bestevennen min, men du kan jo ikke være bestevenn med noen når hver eneste gang det er snakk om kjærlighet og forhold osv får du kniver og staver i hjertet, og blir lei deg flere dager i strekk..... Burde jeg kutte han ut helt? Jeg føler jeg lever i en fantasiverden der jeg innerst inne håper han skal skifte mening.... Noen som har opplevd lignende som har noen råd å gi, eller noen andre som har noen tanker rundt dette? Vet ikke om jeg har noe spesielle spørsmål , er mer det at jeg bare trenger å få skrevet det ned et sted......Kjenner meg fryktelig alene om det. tldr: forelsket i fyr i utlandet som uten å gi fra seg større forklaringer er uinteressert, følelsene for han kommer opp hele tiden og vet ikke hva jeg skal gjøre med dem. Anonymous poster hash: af12e...d72
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Jeg har det ganske likt deg. Liker en som har sagt han ikke er interessert. Jeg er ganske sikker på og har også fått inntrykk fra andre, at han kan ha problemer med å komme nær en dame på den måten. Min teori er at noe har skjedd tidligere, at han har blitt skikkelig svikta av en dame før eller noe i den dur. Han har ikke hatt kjæreste på minst 10år. Han er en utrolig flott mann, han kommer ofte bort for å prate og jeg har store problemer med å få han ut av tankene. Vil så gjerne at han skal ta en sjanse, men jeg vet selvfølgelig at det ikke er sikkert han vil ha meg om han først skulle bestemme seg for å satse. Saken blir ikke bedre av at det stadig er små tegn som kan være interesse. Han vet jeg er interessert, så hvorfor kommer han ofte bort for å prate f.eks. Joda, normal høflighet er lov. Men hadde en mann vært interessert, men ikke jeg, hadde jeg ikke bevisst tatt kontakt. Frustrerende... Har dessverre ingen råd til deg, ts...Anonymous poster hash: 0e5cf...a38
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Han er ikke interessert i et forhold, så du burde slutte å bruke så mye tid med han forran skype. Jo mer tid du bruker på han, jo mer interessert blir du. Prøv å finne på andre ting med noen andre! Bytt fokus, så får følelsene dine roet seg. Anonymous poster hash: 6bb2b...58e 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Hvis du er så hekta, er det bare en ting som fungerer: Slett og blokker. Du kna jo gjerne forklare han hvorfor, og hvis du absolutt vil at han skal ha muligheten til å kontakte deg hvis han skulle ombestemme seg (noe han aldri kommer til å gjøre, men jeg forstår at du ønsker å tro det) så får han kontakte deg via e-post eller noe. Få vekk navnet hans fra alle medier og tving deg selv til å omgås folk IRL isteden. Det er tøft, men så lenge du slipper å se navnet hans og være fristet til å kontakte han, vil du lettere glemme han. Anonymous poster hash: 8c759...472 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Gjør det samme som de gjør - snakk med andre. Du er ikke den eneste han snakker med. Dessverre! Anonymous poster hash: 5dd3f...a23
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Jeg har det ganske likt deg. Liker en som har sagt han ikke er interessert. Jeg er ganske sikker på og har også fått inntrykk fra andre, at han kan ha problemer med å komme nær en dame på den måten. Min teori er at noe har skjedd tidligere, at han har blitt skikkelig svikta av en dame før eller noe i den dur. Han har ikke hatt kjæreste på minst 10år. Han er en utrolig flott mann, han kommer ofte bort for å prate og jeg har store problemer med å få han ut av tankene. Vil så gjerne at han skal ta en sjanse, men jeg vet selvfølgelig at det ikke er sikkert han vil ha meg om han først skulle bestemme seg for å satse. Saken blir ikke bedre av at det stadig er små tegn som kan være interesse. Han vet jeg er interessert, så hvorfor kommer han ofte bort for å prate f.eks. Joda, normal høflighet er lov. Men hadde en mann vært interessert, men ikke jeg, hadde jeg ikke bevisst tatt kontakt. Frustrerende... Har dessverre ingen råd til deg, ts...Anonymous poster hash: 0e5cf...a38 Dette hørtes veldig likt ut ja.... "Vil så gjerne at han skal ta en sjanse, men jeg vet selvfølgelig at det ikke er sikkert han vil ha meg om han først skulle bestemme seg for å satse. Saken blir ikke bedre av at det stadig er små tegn som kan være interesse. Han vet jeg er interessert, så hvorfor kommer han ofte bort for å prate f.eks. Joda, normal høflighet er lov. Men hadde en mann vært interessert, men ikke jeg, hadde jeg ikke bevisst tatt kontakt." Er helt enig i dette. Forstår ikke hvorfor han fortsetter å snakke med meg og gi "signaler" når han tydeligvis ikke vil ha noe med meg å gjøre på den måten. Akkurat som at han ikke skjønner det selv, signalene han gir. Anonymous poster hash: af12e...d72
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Ts her forresten. Takk for svar, setter virkelig pris på det. Jeg forstår jo egentlig at jeg sikkert bare burde kutte ut hele fyren..... Men så er han jo bestevennen min også. Da mister jeg en ganske stor del, ikke bare en forelskelse, men et utrolig godt vennskap også. Det gjør fryktelig vondt å tenke på at jeg muligens aldri kan snakke med han igjen... Samtidig som jeg vet hvor vondt det er å være så utrolig glad i en som ikke er glad i deg tilbake på den måten du vil de skal være det. Anonymous poster hash: af12e...d72
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Ts her forresten. Takk for svar, setter virkelig pris på det. Jeg forstår jo egentlig at jeg sikkert bare burde kutte ut hele fyren..... Men så er han jo bestevennen min også. Da mister jeg en ganske stor del, ikke bare en forelskelse, men et utrolig godt vennskap også. Det gjør fryktelig vondt å tenke på at jeg muligens aldri kan snakke med han igjen... Samtidig som jeg vet hvor vondt det er å være så utrolig glad i en som ikke er glad i deg tilbake på den måten du vil de skal være det. Anonymous poster hash: af12e...d72 Ja, det gjør utrolig vondt! Ubeskrivelig vondt til tider. Jeg har jo lyst til å ha denne mannen i livet mitt, samtidig som det sikkert bare gjør det vondt verre. Men disse tegnene gjør meg gal! Hvorfor er han sånn, når han vet jeg er interessert? Anonymous poster hash: 0e5cf...a38
Gjest Corto Maltese Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Jeg forstår meg ikke på mennesker som kaster bort tiden på noen som ikke er interesert i de.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #10 Skrevet 11. juli 2014 Jeg forstår meg ikke på mennesker som kaster bort tiden på noen som ikke er interesert i de. Det er ikke lett for alle å glemme en person som betyr mye og som man liker veldig godt. Kunne jeg skrudd av følelsene for lenge siden, hadde jeg gjort det, tro meg!Anonymous poster hash: 0e5cf...a38 1
Gjest Genic Skrevet 11. juli 2014 #11 Skrevet 11. juli 2014 Det er ikke lett for alle å glemme en person som betyr mye og som man liker veldig godt. Kunne jeg skrudd av følelsene for lenge siden, hadde jeg gjort det, tro meg!Anonymous poster hash: 0e5cf...a38 Så slutt og mate de følelsene.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #12 Skrevet 11. juli 2014 Så slutt og mate de følelsene. Man prøver jo på det, da. Selv om det er lett for deg, vil det ikke si at det er lett for andre.Anonymous poster hash: 0e5cf...a38 1
Gjest Genic Skrevet 11. juli 2014 #13 Skrevet 11. juli 2014 Man prøver jo på det, da. Selv om det er lett for deg, vil det ikke si at det er lett for andre.Anonymous poster hash: 0e5cf...a38 Er det noen som hr sagt at det skal være lett? Du gjør det jo bare enda vanskeligere for deg selv slik som du henger på ham.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #14 Skrevet 11. juli 2014 Er det noen som hr sagt at det skal være lett? Du gjør det jo bare enda vanskeligere for deg selv slik som du henger på ham. Jeg henger absolutt ikke på han, det er han som kommer bort til meg osv. Er forresten ikke ts, hvis du trodde det.Anonymous poster hash: 0e5cf...a38
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #15 Skrevet 15. juli 2014 Har det skjedd noe mer ts?Anonymous poster hash: 0e5cf...a38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå