Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #1 Skrevet 23. juni 2004 dere som er single eller blitt single,går dere ut mye i hverdagen?eller sitter dere ofte inne og slapper av alene? bare lurer siden jeg har kommet i den stuasjonen.
Gjest TomKrus Skrevet 23. juni 2004 #2 Skrevet 23. juni 2004 dere som er single eller blitt single,går dere ut mye i hverdagen?eller sitter dere ofte inne og slapper av alene? bare lurer siden jeg har kommet i den stuasjonen. Jeg sitter i mitt ensomme liv og stirrer i veggen. Jeg er vel mer sosial som singel, enn ellers. Nå har man tross alt mer tid til alt annet, og alle andre.
valentino Skrevet 23. juni 2004 #3 Skrevet 23. juni 2004 dere som er single eller blitt single,går dere ut mye i hverdagen?eller sitter dere ofte inne og slapper av alene? bare lurer siden jeg har kommet i den stuasjonen. Det blir vanligvis en bytur i uka med kompiser. Slapper også en del av alene, men regner ikke med at drømmedama ringer på døra sånn helt uten videre. Må møte folk uansett.
BayliZ Skrevet 25. juni 2004 #4 Skrevet 25. juni 2004 Liker mitt eget selskap, så det blir mange kvelder foran tv, og det kan jo selvsagt bli sikkelig kjedelig innimellom - spesielt når man er kose syk :-)
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #6 Skrevet 25. juni 2004 Tom Krus; hvor gammel er du egentlig. Hilsen undrende gjest
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2004 #7 Skrevet 26. juni 2004 til tom krus:hvis du spør meg som skrev innlegget så er jeg 23 år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå