Ravn1 Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Jeg blir noen ganger så fortvilet av meg selv. Har nå vært singel i 1,5 år. Trives med det. Føler jeg har ting på stell og har det fint i en hverdag alene. Meeen, så dukker det plutselig opp en eller annen fyr (dette skjer nesten hver gang), og jeg blir så usikker på meg selv. Begynner å overanalyserer situasjoner og meldinger.Lurer på om jeg er god nok osv. Jeg blir så lei av det, at jeg vurderer å bare holde meg vekke fra gutter. Men jeg kommer jo ikke så langt med det. Noen som kjenner seg igjen? Eller har noen gode råd?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Jepp. Kjenner meg veldig igjen. Og usikkerheten viser og jeg får ikke synliggjordt den jeg selv mener er den beste versjonen av meg selv. Har ingen løsning - tenker bare for meg selv at jeg ikke er så O K med å være singel som jeg alltid sier jeg er .... Anonymous poster hash: 04ff8...3a7
Ravn1 Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2014 Jepp. Kjenner meg veldig igjen. Og usikkerheten viser og jeg får ikke synliggjordt den jeg selv mener er den beste versjonen av meg selv. Har ingen løsning - tenker bare for meg selv at jeg ikke er så O K med å være singel som jeg alltid sier jeg er ....Anonymous poster hash: 04ff8...3a7 Jeg vet ikke om usikkerheten kommer frem i mitt tilfelle,men et sett og vis så vil jeg tro det..Er ganske irriterende, må lære å gi mer faen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå