AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Hva får en mann som har en samboer som er vanvittig pen til å gå fra henne til fordel for en dame, som ser ut som et takras i forhold? Anonymous poster hash: 85b30...9ed 1
Biloba Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Han synes åpenbart at takraset totalt sett er mer attraktivt for ham enn den nydelige damen? Hun har kanskje andre kvaliteter? 6
Testosteron Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Ikke alle syns utseendet er viktigst. Noen syns faktisk personligheten betyr mest 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Joda, men likevel. Jeg ble bare litt sjokkert.. TS Anonymous poster hash: 85b30...9ed
Gjest Tiaen Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Hva får en mann som har en samboer som er vanvittig pen til å gå fra henne til fordel for en dame, som ser ut som et takras i forhold? Anonymous poster hash: 85b30...9ed Utseende er ikke det viktigste. Ihvertfall ikke for meg.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Er broren min jeg snakker om. Han er samboer med ei dame som ser ut som en modell og hun er superhyggelig og. Så forteller han meg han har forelsket seg i en annen og viser meg bilder av henne... Skjønner ikke hva han ser i henne i det hele tatt. TS Anonymous poster hash: 85b30...9ed
Gjest Blomsterert Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Var sammen med en kjekkas som også var hyggelig. Ble deretter sammen med en som ikke var spesielt pen/kjekk,og samtidig var tjukk (tenk det da). Sistnevnte var intelligent og morsom. Og en veldig god elsker. Merkelig ikke sant? At personlighet vinner over det ytre? Du vil kanskje skjønne sånt en gang ))
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #9 Skrevet 7. juli 2014 Hva får en mann som har en samboer som er vanvittig pen til å gå fra henne til fordel for en dame, som ser ut som et takras i forhold? Anonymous poster hash: 85b30...9ed Har du hørt uttrykket dum og deilig noen gang? Anonymous poster hash: 4ae35...326
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #10 Skrevet 7. juli 2014 Har du hørt uttrykket dum og deilig noen gang? Anonymous poster hash: 4ae35...326 Hun er ikke dum, heller tvert i mot. Men han sier han aldri har vært så tent på noen, som på hun nye, så forstå det den som kan, men er heldigvis ikke jeg, som skal være sammen med henne. TS Anonymous poster hash: 85b30...9ed
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #11 Skrevet 7. juli 2014 Old pussy < New pussy Anonymous poster hash: 04170...fb8
Cambria Skrevet 7. juli 2014 #12 Skrevet 7. juli 2014 Jeg ser virkelig ikke problemet. Kanskje han synes hun er den bydeligste jenta han noen gang har sett? Ikke alle som synes de som ser ut som modeller er superpene heller. Smaken er som baken - den er delt i to
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #13 Skrevet 7. juli 2014 Tiltrekning kan ikke alltid forklares. Det finnes utrolig kjekke menn som rett og slett ikke har personlighet, og andre mindre pene som faktisk kan være de mest karismatiske personligheter du noensinne treffer på. For å ta ett eksempel, de mest stygge av kjendiser er gjerne sammen med modeller. Det er garantert noe annet enn bare kjendisstatusen som gjør at disse modellene går for dem. En annen ting, jeg har vært sammen med virkelig kjekke menn, og mindre kjekke menn, og uten unntak har de minst kjekke vært de som har vært best i senga, noe som faktisk også betyr noe. Anonymous poster hash: a08d5...9eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå