AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Jeg kjenner at jeg absolutt ikke liker å være i et forhold. Jeg kjeder meg og jeg er lei av samboeren. Jeg savner singellivet så mye at jeg vurderer å gjøre det slutt. Jeg vil være singel og gå på byen og feste og ha sex med andre !!!!! Det er kjedelig å bare ha sex med den samme personen hele veien. Er dette normalt? Anonymous poster hash: 836bd...6a4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Så slå opp da? Hvor gøy tror du det er for partneren din å være sammen med en som lengter etter singellivet? Anonymous poster hash: a4374...34f 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Selvfølgelig er det normalt å tenke slik av og til. Og når man er singel savner man rt forhold. Naturlig det. Anonymous poster hash: cbf96...24f
Veggdyret Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Føler du det slik hele tiden, så er det absolutt ikke normalt og du burde nok gjøre det slutt med typen. Føler du det slik innimellom men ellers er kjempefornøyd med å ha ham, så er det nok ganske normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå