AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Del Skrevet 6. juli 2014 Hvilken anbefaler du? Og hvor går jeg opp når jeg bor i Fyllingsdalen?Anonymous poster hash: db14d...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergensjenten Skrevet 6. juli 2014 #2 Del Skrevet 6. juli 2014 Hvis du bor i fyllingsdalen ville jeg gått opp den bakken som ligger over Løvstakktunnelen, i retning Laksevåg. Det er ikke langt du må gå, bare helt til det begynner å gå nedover, da tar du inn til første vei til høyre, til Krohnegården Der ligger Storevatnet på høyre side, mens på venstre side ca. 100 meter lengre frem, ligger innkjørselen til Løvstakkfjellet. Her er det tre stier med forskjellig vanskelighetsgrad hva gjelder stigning og bakkeunderlag. Jeg har aldri gått den tyngste av de, så vet ikke helt hvor vanskelig den er, men har gått den enkleste og den mellomste, og begge er helt overkommelige og kjekke turveier Den mellomste er litt brattere, men ikke noe voldsomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Del Skrevet 6. juli 2014 Tusen takk! TsAnonymous poster hash: db14d...17c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Del Skrevet 7. juli 2014 Du kan også gå opp fra Bønesringen (Bråtet, der med fotballbanen). Da er det ikke fullt så mye stigning med en gang, men det kommer et parti der det er så bratt at de har montert rekkverk. Det er ikke så langt og er overkommelig så lenge du ikke sitter i rullestol. Den ruten byr på litt mer opp og ned før du når toppen. Avslutt gjerne med å gå ned Krohnegården eller Nils Langhellesvei. Anonymous poster hash: 16450...1a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #5 Del Skrevet 7. juli 2014 Anbefaler ut.no. Også som app. Der ligger stiene inne. Det er ørten stier opp Løvstakken, også fra Fyllingsdal-siden. Jeg varierer mellom 4-5 ulike derfra. Anonymous poster hash: 906f7...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 7. juli 2014 #6 Del Skrevet 7. juli 2014 Bor du i "Dalen" går du opp på Løvstakken fra Kronegården, det vil si ved skytebanen som Bergensjenten skriver. Etter et litt bratt stykke helt i begynnelsen kan du velge om du vil ta den bratteste ruten eller en som er litt slakkere. Husk å skrive deg i boka i postkassen som ligger ved det lille huset like nedenfor toppen. Tror det er en sånn mast der eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 7. juli 2014 #7 Del Skrevet 7. juli 2014 Ser du har fått gode svar. Ellers, søk på løvstakken her for å se ruter: http://tur.bt.no/turer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå