Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De testet den på TV2 Hjelper Deg og fant (big surprise) ingen forandring i hårvekst. Hadde det virkelig vært en billig krem som hemmet hårveksten hadde det nok vært atskillig mer prat om den.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ifølge en venninne av meg så lukter den veldig godt, og gjør huden myk... :)

Clea

Gjest Gjesta
Skrevet

Det står ingenting på flasken at den skal hemme hårveksten, det er bare noe som blir sagt i tv-reklamen!

Det står at den skal gjøre og hårene myke, så man ikke skal merke dem så lett, og dermed slippe å barbere leggene...

Jeg har prøvd lotionen jeg, fordi den luktet så godt, men jeg syns ikke den er så bra etter noen gangers bruk. Den blir på en måte bare liggende utenpå huden uten å trekke seg inn.

K

Skrevet

Jeg synes den lukter altfor sterkt, ingenting for meg med migrene i allefall.

Gjest Ethereal
Skrevet

Igjen: det som virker for godt til å være sant, osv :roll:

Rarere er det at hudpleiere selger tilsvarende produkter, jeg kan ikke i min beste vilje tro at de har noen effekt. :klø:

Gjest Cuddly
Skrevet
Det står ingenting på flasken at den skal hemme hårveksten, det er bare noe som blir sagt i tv-reklamen!

K

Men navnet sier jo at den skal minimere hårveksten..!

Så da står det jo på flaska.

Jeg har NULL tro på det, hvorfor selge et mirakel til 50,- flaska?

Gjest Gjesta
Skrevet

Men hvis du leser bakpå, der det står om produktet, så står det faktisk ikke at det skal hemme hårveksten - bare at hårveksten skal bli mindre merkbar/synlig.

Så minimizing-ordbruken er egentlig bare for å lede forbrukeren til å TRO at dette er et produkt som skal gjøre hårveksten mindre etter bruk...

Sånn fungerer reklame!

K

Gjest Anonymous
Skrevet

Ei dame på Vita prøvde å selge meg den. Jeg sa at den var testa og at de ikke fant noe effekt, og at jeg ikke vare interessert. Da blei'a snurt og sa at hun brukte den og merket fin effekt. :hoho:

Skrevet

Ærlig talt, en olje som gjør at hårene slutter å vokse..?

Noen ganger må man bare bruke sunn fornuft og fatte at sånt ikke går ann, man burde ikke behøve noen undersøkelse for å forstå såpass...

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare veldig kort: Dere skriver så skeptisk og "eplekjekt" at en slikt rimelig produkt umulig kan virke. Samtidig bruker (mange av) dere en masse penger på dyre hudpleieprodukter!! Dere er vel klar over at bare fordi noe koster mere penger, betyr ikke dette at det virker?! :wink: Med jevne mellomrom intervjues hudleger på tv (bl.a Tv 2 hjelper deg) angående produkter for hud, og de sier alltid det samme: ingen dokumentert effekt. Man kan faktisk likegjerne smøre seg inn med oliven olje eller smør :-?

Skrevet

...

Ja greit for meg det, smør deg inn med smør du Gjest så tar jeg de dyre hudpleieproduktene.

Det er forskjell på en dyr fuktighetskrem og en olje som "gjør at hår slutter å vokse på en mirakuløs måte" det tror jeg du også forstår... :kyss:

Skrevet
Bare veldig kort: Dere skriver så skeptisk og "eplekjekt" at en slikt rimelig produkt umulig kan virke. Samtidig bruker (mange av) dere en masse penger på dyre hudpleieprodukter!! Dere er vel klar over at bare fordi noe koster mere penger' date=' betyr ikke dette at det virker?! :wink: Med jevne mellomrom intervjues hudleger på tv (bl.a Tv 2 hjelper deg) angående produkter for hud, og de sier alltid det samme: ingen dokumentert effekt. Man kan faktisk likegjerne smøre seg inn med oliven olje eller smør :-?[/quote']

Jeg er til dels enig med deg. Jeg velger ikke produkter etter pris eller merke, jeg velger det som virker for meg. Og som oftest er det nettopp de dyre merkene jeg synes ikke gjør en døyt for huden min. Olay er et merke jeg liker godt, jeg har bare positivt å si om alt jeg har prøvd i det merket og jeg merker virkelig forskjell i huden min.

Men smør og olje? Der går grensen for meg i allefall. :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet
Bare veldig kort: Dere skriver så skeptisk og "eplekjekt" at en slikt rimelig produkt umulig kan virke. Samtidig bruker (mange av) dere en masse penger på dyre hudpleieprodukter!! Dere er vel klar over at bare fordi noe koster mere penger' date=' betyr ikke dette at det virker?! :wink: Med jevne mellomrom intervjues hudleger på tv (bl.a Tv 2 hjelper deg) angående produkter for hud, og de sier alltid det samme: ingen dokumentert effekt. Man kan faktisk likegjerne smøre seg inn med oliven olje eller smør :-?[/quote']

Vel, mine Dermalogica-produkter hjelper meg å holde kvisene på avstand så kan nå folk si akkurat hva de vil....

Clea

Skrevet

Jeg har brukt Natusan - og syns det er en veldig godt fuktighetskrem - menkannok ikke hevde at det har blitt mindre hår. Lurer likevel på om de kommer saktere ut igjen etter barbering når jeg bruker den, men det kan være selv-suggesjon :ler:

Gjest Cuddly
Skrevet

Men poenget er jo at hvis noen virkelig hadde kommet frem til en formel som virket mot hårvekst, ville jo det være en revolusjon... og bare en idiot ville selge det billig!

Og ang. smør og olje på huden; kan du ikke prøve det i en mnd. tid, og så snakkes vi etterpå?

Skrevet

Jeg bruker denne etter hver dusj. Å hemme hårveksten har den ikke gjort men den gjør ihvertfall huden min veldig myk. :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Natusan Naturally Soft Hair Minimising Body Lotion har vist seg å redusere behovet for å barbere leggene. Den avanserte formulaen, med en eksklusiv kombinasjon av naturlig soya og andre mykgjørende ingredienser, gir mykere og mindre synlig hårvekst. Ved daglig bruk vil behovet for å barbere leggene avta. Den raskt absorberende lotionen er enkel å påføre og gir øyeblikkelig myk og smidig hud.

Dette er det som står på etikketten på lotionflaska, og som dere ser - ingen lovnader om mindre hårvekst - bare et mindre behov for barbere leggene fordi lotionen skal gjøre hårene mykere og mindre synlig!

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...