Sandie Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Jeg holder på å teste det ut nå og så langt er jeg veldig godt fornøyd Har kjøpt renseprodukter + Creme Lactique, Creme Metamorphique og øyekremen med A-vitamin. Virker som et veldig bra merke.
Mkay87 Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2014 Har nettopp kjøpt og bestilt disse produktene selv,eller renseprodukter,skrubb, ansiktsmaske, A vitamin krem,skin booster. Så håper det funker/er bra:) 1
lemon-aid Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Hvis dette kan være til nytte! Har prøv en del, så her kommer ei laaang liste : -Super 3 booster krem. Den brukte jeg for arrene mine. God for rynker og solskader. Høy i pris, men veldig DRØY. -Super 3 clinical peeling. (Supereffektiv og sterk peeling for problemhud, tette porer, solskader, tynn hud, og rynker) Ganske drøy pris på den, men den inneholder konsentrerte A-vitamin ingredienser. ANBEFALES, og jeg syns den var verdt pengene. Brukte alltid leiremaske etter! -Leiremaske (Denne har jeg brukt mye, og er deilig å bruke etter en skikkelig peeling, eller utklemming. Anbefales) -Fuktmaske (Denne kan også brukes som nattkrem om f.eks vinteren, ble anbefalt av klinikken) -A vitamin øyekrem (Brukte den over kort tid, så fikk ikke sett full effekt) -Ansiktspeeling. (svært fornøyd med denne, den gjorde jobben sin) -Rensemelk/normal hud -Lotin/toner for tørr hud (Disse to var gode å kombinere da jeg slet med akne) Denne produktserien reddet huden min en periode, da jeg slet med akne og tilstoppede porer. Anbefales på det sterkeste, hvis du er i tvil om hvilke produkter du skal bruke til problemhud som ikke tåler noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå