Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt YSL false lashes mascaraen en god stund nå, men syns den klumper seg for mye etterhvert.

Så nå har jeg lyst til å prøve DiorShow mascaraen...

Gir den lange vipper samtidig som de gir volume?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte også den mascaraen ca et års tid ( YSL )

Den er kjempefin når den er ny, men etter ca 1 mnd begynner den å klumpe seg :-?

Prøvde Diorshow også en gang.

Syntes forsåvidt den var ganske bra, men den tørket ut veldig fort.

Har etter tips her inne byttet til Rimmel Exaggerate.

Jeg liker den kjempegodt!

Gir mye volum og buer vippene +at den har lang holdbarhet.

Den koster 70 kr på Vita.

Skrevet

Jeg foretrekker YSL fremfor DiorShow, synes ikke den gir så fine vipper. Da er Dior's Fascination Mascara bedre synes jeg.

YSL forlenger vippene mine noe sinnsykt - "Faux Cils" er helt klart et passende navn på mascaraen, jeg føler det som om jeg har på laange falske øyenvipper med den. DiorShow er ikke i nærheten av den effekten, på mine vipper iallefall.

Skrevet

Jeg synes YSL Faux Cils er tusen ganger bedre en Dior Show, har aldri opplevd at min klumper og den gjør vippene mine flotte.

Gjest Lilleulv ikke innlogget
Skrevet

Dior Show hadde ingen forlengende effekt på mine vipper, og jeg ble kjempeskuffa over den. Vurderer å prøve YSL sin nå...

Skrevet
Jeg foretrekker YSL fremfor DiorShow, synes ikke den gir så fine vipper. Da er Dior's Fascination Mascara bedre synes jeg.

YSL forlenger vippene mine noe sinnsykt - "Faux Cils" er helt klart et passende navn på mascaraen, jeg føler det som om jeg har på laange falske øyenvipper med den. DiorShow er ikke i nærheten av den effekten, på mine vipper iallefall.

Er YSL Faux Cils det samme som YSL false lashes, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...