AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Vet det er en lignende tråd, men jeg tenker her på VIRKELIG avstandsforhold der den ene parten er i utlandet. Hvordan løser dere dette? Anonymous poster hash: 39824...432
Cocogirl Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Har selv dette problemet... Ende at jeg pakka sakene mine og dro til han ble for mye.. Norge til Spania ikke bare bare ..
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Kommer an på flere ting. Hvor etablert forholdet er, hvor langt det er, hvor ofte dere treffes, hvor lenge avstanden skal vare. Har hatt avstandsforhold på noen timers flytur der han var her flere ganger i måneden og flyttet hit etter ikke lenge. Avstand i et forhold som ikke er omtrent forlovelse og der man knapt sees mer enn 6 mnd hadde jeg ikke tatt del i. Det gir ingen mulighet for sex eller intimitet og det vil falle fra hverandre en eller annen gang. Kjenner dessverre altfor mange "single" menn i avstandsforhold. Anonymous poster hash: 9a9b5...c7c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Vet det er en lignende tråd, men jeg tenker her på VIRKELIG avstandsforhold der den ene parten er i utlandet. Hvordan løser dere dette? Anonymous poster hash: 39824...432 Vi fløy frem og tilbake annenhver helg i 1,5 år før jeg flyttet til hans land. Gift og koser oss med barn Stabile folk, ikle noe drama etc og vinprioriterte hverandre og helgene. Viktig at dere er på samme bølgelengde...Anonymous poster hash: 88c95...d7a
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Takk for svar, dere Er det noen andre som har erfaringer å dele? Gjerne tips til spesielle ting man kan gjøre for å holde forholdet varmt? TS Anonymous poster hash: 39824...432
Persephone Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Jeg har akkurat samme problem. Fikl en helt fantastisk kjæreste i England da jeg var der og studerte, men nå er jeg tilbake iNNorge og skal ikke tilbake til høsten. Det er vanskelig, men inntil videre holder vi kontakten så godt vi klarer og møtes når det er mulig. Siden vi begge er studenter har vi ikke råd til å fly frem og tilbake for ofte.
tunaen Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 (endret) Kjæresten min bor i et afrikansk land. Korteste turen dit tar 16 t 30 min.. Men vi løser det ganske bra. Vi snakker sammen hver dag. Taster gjennom dagen. Nattasamtale på kvelden. Og sier OFTE at vi savner hverandre, elsker deg, hva vi setter pris på hos den andre. Foreløpig er det jeg som har vært der, to ganger. Neste gang er om 20 dager Så snakker vi ofte om fremtiden. Noe som hjelper på savnet masse! For da vet vi at dette er bare for en stund (et år til). Endret 6. juli 2014 av tunaen
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Kjæresten min bor i et afrikansk land. Korteste turen dit tar 16 t 30 min.. Men vi løser det ganske bra. Vi snakker sammen hver dag. Taster gjennom dagen. Nattasamtale på kvelden. Og sier OFTE at vi savner hverandre, elsker deg, hva vi setter pris på hos den andre. Foreløpig er det jeg som har vært der, to ganger. Neste gang er om 20 dager Så snakker vi ofte om fremtiden. Noe som hjelper på savnet masse! For da vet vi at dette er bare for en stund (et år til). Dette skal jeg ta med meg Avstandsforholdet mitt har nettopp startet (3 måneder), så jeg ønsker å prøve å gjøre ting lettere fra første stund av. Vet at det kan ta litt tid før vi kommer til å bo sammen. TS TS Anonymous poster hash: 39824...432
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Jeg hadde avstandsforhold i 1,5 år før vi flyttet sammen. Det er viktig at dere etterhvert har et mål og en plan for hvem som skal flytte og hva som skal skje. Min kjæreste er fra Sør-Europa. Vi besøkte hverandre 1-2 ganger hver måned i den perioden vi var i avstandsforhold. I tillegg tilbrakte vi en hel sommer sammen(2 måneder). Når vi ikke så hverandre hadde vi hyppig kontakt via WhatsApp, Viber, Facebook, Skype, Messenger (som da eksisterte) osv. Vi hadde kontakt med hverandre hele tiden. Etterhvert ble det tyngre med avstandsforhold fordi jeg måtte bruke mye energi.. alt handlet om å spare penger, jobbe hele tiden, nedprioritere sosial kontakt med andre, bestille flybilletter, nedtellinger, osv. Det føltes ut som jeg bodde på flyplasser (billige flybilletter betyr mellomlandinger, ventetid, osv). Når jeg følte at jeg var utslitt og deprimert over hele greia så bestemte kjæresten seg for å flytte hit. Det betydde å si opp en god jobb i hjemlandet og satse alt på Norge og meg. Det har fungert fint årene etter kjæresten flyttet hit. Finner man den rette må man bare satse alt man kan.. selv om avstanden er stor. Anonymous poster hash: 6ffc1...2fc
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 Hadde kjæreste i England. Vi besøkte hverandre minst en gang i mnd.. Ofte mer. Det ble for slitsomt for meg til slutt. Spare spare..Så reise..JEg gjorde det slutt. Anonymous poster hash: 35391...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå