Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du og kjæresten din gjør det slutt, går hver deres vei.

Dere går på samme utested og ser den andre parten kysse med en annen person, du konfronterer dette med han/hun dagen etterpå og personen legger seg helt flat og beklager, og sverger til at det ikke var noe mer enn kyssing.

Så begynner du og henge med eksen din igjen, sover sammen, omgåes i edru og full tilstand, hvordan hadde du håndtert det? Jeg opplever dette nå, og får høre HVER gang vi møtes om "den gangen" jeg kyssa denne jenta, jeg har beklagd og beklagd ( noe jeg i teorien ikke burde? ) Men hun fortsetter og fortsetter med og dra det opp gang på gang, og når jeg spørr henne hvorfor hun gidder og henge med meg hvis dette var såååååå utrolig fælt for hun så sier hun at hun ikke vet hvorfor.

Jeg ønsker jo og ha et godt vennskap til eksen, men merker at jeg blir så jævlig sliten av og alltid få høre at jeg var dust og tulling fordi jeg gjorde det her....

Noen som har gode råd på hvorfor i alle dager dette skal være så vanskelig?

Eksen er på ferie med familien og helt uten videre fikk jeg melding idag, " Hei hei, nå har vi landet :) "

Hva fankern vil hu?

Anonymous poster hash: ced67...4b0
Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet

Hvorfor gidder du å være med henne??

Dette gir jo ingen mening da dere er EKSer,og du blir sliten av det. Please.

Gjest Kalyptra
Skrevet

Hvor lenge etter dere gjorde det slutt skjedde dette?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg vet ikke, enkelt og greit..

Hvorfor gidder du å være med henne??
Dette gir jo ingen mening da dere er EKSer,og du blir sliten av det. Please.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

2 mnd ca.

Hvor lenge etter dere gjorde det slutt skjedde dette?

Gjest supernova_87
Skrevet

Hm. Siden dere sover sammen og bruker mye tid sammen kanskje hun tror dere er sammen igjen? Ser ingen annen grunn til at hun skal sende en sms som det der. Jeg hadde i alle fall ikke sendt en slik SMS til andre enn kjæresten eller min beste venninne, evt. foreldre.

For øvrig synes jeg ikke du skulle måtte trenge å unnskylde deg flere ganger. Jeg hadde også blitt såret om jeg så eksen min kysse en annen jente like etter det ble slutt mellom oss, men selv om jeg blir såret har han jo egentlig ikke gjort noe galt. Det er jo over, og du skulle kunne kysse og pule på hvem du måtte ønske. Du er jo veldig snill og god som beklaget det, men det får da vel være nok med en gang?

Gjest Heartbeat
Skrevet

Det er hun som er helt på jordet her. Det var slutt og hun har ikke noe med hvem du kliner med.

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Hun tror nok ikke vi er sammen, men jeg tenker litt i samme baner, hvorfor i alle dager skal hun gi meg beskjed om at de har landet.. For all del, hyggelig gjort, og jeg svarte jo så klart. Men merkelig..

Jeg har sagt unnskyld flere ganger men merker nå at hvis vi skal kunne ha et godt vennskap så må hun bare glemme det, i hvertfall slutte og nevne det for meg.

Takk for et fint svar :)

Hm. Siden dere sover sammen og bruker mye tid sammen kanskje hun tror dere er sammen igjen? Ser ingen annen grunn til at hun skal sende en sms som det der. Jeg hadde i alle fall ikke sendt en slik SMS til andre enn kjæresten eller min beste venninne, evt. foreldre.

For øvrig synes jeg ikke du skulle måtte trenge å unnskylde deg flere ganger. Jeg hadde også blitt såret om jeg så eksen min kysse en annen jente like etter det ble slutt mellom oss, men selv om jeg blir såret har han jo egentlig ikke gjort noe galt. Det er jo over, og du skulle kunne kysse og pule på hvem du måtte ønske. Du er jo veldig snill og god som beklaget det, men det får da vel være nok med en gang?

Skrevet

Hun holder på med et semi-kjæresteforhold. Hun regner det fortsatt som forpliktende for deg, at du må sette hennes følelser først. Mulig hun tenker seg at dere skal reparere forholdet, men det kan også hende at hun bare vil ha vennskapet til hun finner seg en ny.

Hun tror tydeligvis at hun kunne nekte deg å kysse en annen, og du ga henne rett da du beklaget og unnskyldte og fortsetter å bekrefte at du krenket hennes rettigheter overfor deg.

Skrevet

Hun har sin fulle rett til å bli både lei seg og såret, men hun har ingen rett til å skulle bli sint, og hun har definitivt ingen rett på en forklaring på hvorfor du klinte med denne jenta. Det både var og er jo slutt mellom dere.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Enig i hva du sier, og normalt sett så hadde jeg ikke beklaget meg i ettertid. Men siden vi fortsatt er så gode venner og holder på sånn som vi gjør så føler jeg tydeligvis at det var smart og bare si unnskyld. Jeg merker jo selv at jeg egentlig ikke mener et ord av det når jeg sier det til hun, men det får henne til og holde kjeft om det i en ukes tid..

Hun holder på med et semi-kjæresteforhold. Hun regner det fortsatt som forpliktende for deg, at du må sette hennes følelser først. Mulig hun tenker seg at dere skal reparere forholdet, men det kan også hende at hun bare vil ha vennskapet til hun finner seg en ny.

Hun tror tydeligvis at hun kunne nekte deg å kysse en annen, og du ga henne rett da du beklaget og unnskyldte og fortsetter å bekrefte at du krenket hennes rettigheter overfor deg.

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Det er jeg helt enig i, hver gang dette blir tatt opp og hun spørr meg "hva jeg hadde gjort", så sier jeg nøyaktig det, "vi var ikke sammen, jeg har egentlig ikke en dritt og si".

Da får jeg bare slengt i tryne at det "tror hun ikke på"

Hun har sin fulle rett til å bli både lei seg og såret, men hun har ingen rett til å skulle bli sint, og hun har definitivt ingen rett på en forklaring på hvorfor du klinte med denne jenta. Det både var og er jo slutt mellom dere.

Skrevet

TS her

Det er jeg helt enig i, hver gang dette blir tatt opp og hun spørr meg "hva jeg hadde gjort", så sier jeg nøyaktig det, "vi var ikke sammen, jeg har egentlig ikke en dritt og si".

Da får jeg bare slengt i tryne at det "tror hun ikke på"

Hva er det hun ikke tror på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...