AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Jeg er en jente på 17 år. For noen uker siden møtte jeg en gutt som jeg nå liker veldig godt. Jeg husket da han spurte om vi skulle finne på noe ville jeg egentlig ikke, men tenkte at jeg skulle gi ham en sjangse, og det er jeg veldig glad for at jeg gjorde! Vi var sammen noen ganger hos han, så på film og koste oss. Jeg har aldri før følt meg så fort trygg på en gutt. Han var veldig opptatt av alderen min og sa jeg var den yngste han hadde prøvd seg på (han er tre år eldre). Han ville fra første gang vi var sammen ha sex. Men jeg ville ikke da. Jeg sa til han at jeg ikke hadde sex med folk helt uten videre og ville vi skulle bli bedre kjent og se hvordan det gikk, og han forsto å aksepterte dette. Noen uker senere hadde vi sex. Jeg er ganske forsiktig på hvem jeg har sex med, men me ham føltes det bare rett selv om vi ikke var sammen eller noe. Neste gang jeg var hos han spurte han meg om jeg hadde hatt kjæreste før, da jeg sa nei svarte han at det var bra, for det var bare bortkastet tid. Jeg reagerte på dette, men sa ingenting på det. Vi har hatt mer sex etter dette, men jeg er redd for at det er bare det han er ute etter. Det er så vanskelig å vite. Det er ikke bare slik at jeg kommer, har sex og drar. Men vi finner på ting, har sex og så overnatter jeg hos ham av og til. Jeg føler det blir dumt å spørre han nå hva han vil.. han flytter hjem om noen måneder også (til andre siden av landet) kanskje han bare var ute etter noe nå mens han er her? hva skal jeg gjøre? hva tror dere han er ute etter? Anonymous poster hash: 914c3...b80
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Snakk med han Anonymous poster hash: 6be84...754
Nmtt Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Gutter er klare ovenfor den andre personen om de vil ha mer enn sex. Tror ikke han her er noe seriøs. Ikke utifra det jeg leser...
Nmtt Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Gutter er klare ovenfor den andre personen om de vil ha mer enn sex. Tror ikke han her er noe seriøs. Ikke utifra det jeg leser...
Nettinettet Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Kommentaren han kom med, var hans måte å sikre seg på. Den dagen du krever noe mer enn bare sex, så kan han si at han jo fortalte deg at han synes det å være kjærester er bortkastet tid. At du på en måte ikke kan ta han for å ha lurt deg til å tro noe annet. Men det er ikke det som egentlig er viktig. Altså hva han tenker om det å være kjærester eller ikke, eller hva han er ute etter for øyeblikket. Ting endrer seg, folk endrer seg. Det som er viktig her, er hva du ønsker fra en partner, og om han er en som gir deg disse tingene og de rette følelsene. Glem da følelsen av å ha noen der, de fine tingene han innimellom sier osv. Tenk fremover og mål han opp mot det livet du ønsker å leve på lang sikt. Og hvis du merker at du trives godt sammen med han og vil fortsette å tilbringe tid med han så gjør du det. Lettsindig og uten krav på endring av det som dere har. For hvis du må endre noe ved han, er han jo ikke den du leter etter egentlig! Enhver mann blir trofast og klar for et forhold når han finner en dame som han føler seg komfertabel med, og som han blir tiltrukket av på et dypere nivå. Når hun har noe som fanger han og gjør han avhengig av å være med henne. Det kan skje med deg, eller det kan skje med en annen. Det handler om å finne den rette kjemien og det lillle ekstra som vekker de følelsene man ikke trudde man hadde. Du er 17 år. Mitt råd er å være egoistisk. Ta utgangspunkt i dine følelser og finn en mann som gir deg gode følelser og som ikke skaper usikkerhet hverken på om du er bra nok eller om det blir slik du ønsker deg. Ikke kast bort tid på noe du håper kan bli noe annet, men let heller etter det som er fint som det er!
iilers Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Ikke vet jeg 100% sikkert, og hvis du vil vite helt sikkert må du bare spørre han. Jeg tror ikke det kommer til å bli noe forhold ut av dette her siden han skal flytte til andre siden av landet. Tror ikke han har direkte vært ute etter bare sex, han synes sikkert det er hyggelig å være sammen med deg og sexen blir på en måte bare enda en bonus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå