Gjest MrsL Skrevet 23. juni 2004 #1 Skrevet 23. juni 2004 Noen som vet om en plass man får kjøpt sånne bilflagg med sugekopper i Trondheim? Har prøvd et par bensinstasjoner, Biltema, Torshov bilrekvisita, Obs bygg. Hvis det er noen som har brukt vanlige flagg - hvordan har dere festet dette? Og ett spm til :-) Silkebånd fra grillen og frem til speilene - hvordan fester man de best?
monja Skrevet 23. juni 2004 #3 Skrevet 23. juni 2004 Vi festa vanlige flagg (og bjørkeløv) til grillen med streng. Snurr den godt så sitter den som bare det.
verene Skrevet 23. juni 2004 #4 Skrevet 23. juni 2004 Jeg lurer også på hvordan man fester disse silkebåndene? :???: Flagg, etc. fester du i grillen med sånne plaststrips.
Gjest MrsL Skrevet 23. juni 2004 #5 Skrevet 23. juni 2004 Ok, tror vi blir nødt til å gå fot vanlige flagg med plaststrips......... ........men hva med silkebåndene da?
verene Skrevet 23. juni 2004 #6 Skrevet 23. juni 2004 Hvor får man kjøpt sånne brede silkebånd egentlig? Broren min, som har ansvaret for pyntingen av bilen (han skal være sjåfør) har lett i flere (gardin-)butikker idag, men ingen har såpass brede.. Anyone?
Gjest MrsL Skrevet 24. juni 2004 #7 Skrevet 24. juni 2004 Jeg har funnet brede bånd på Princess............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå