Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til deg som vil ha mann og barn innen fylte 30.. Hva gjør du dersom den rette ikke dukker opp? Jeg er selv 19, men ønsker helst å bli gift og finne den rette samt få 2-3 barn innen jeg er 30.

Anonymous poster hash: 64f32...e9b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går an å få barn etter man er 30 også. Gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende er 30 år.

Men klart er man 19 i dag og virkelig har lyst til å få mann og barn før 30 så klarer man vel det.

Anonymous poster hash: 1aa14...267
AnonymBruker
Skrevet

De som får mann og barn i tjueåra blir single alenemødre i tredveåra.

Anonymous poster hash: aec9a...bf0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det å ha et ønske, og virkeligheten er to veldig forskjellige ting heldigvis...

Jeg har hatt venninner som har hatt klare ideer og ønsker om hvordan deres liv med mann og barn skulle bli, og ikke minst når det skulle skje. Svært få har fått det til å klaffe. En var overbevist om at hun ikke ville binde seg tidlig, men hun møtte drømmemannen når hun var ung. En annen har ikke klart å få barnet hun ønsket seg, hun og mannen står nå i kø for å adoptere. En venninne har frustrert innsett at hun ikke kom til å møte drømmemannen før det kanskje var for sent å få barn, hun tok en tur til Storken i Danmark, det har gått kjempefint :)

Jeg tror ikke det er så bra å ha for klare tanker på hvordan man ønsker at livet med evt mann og barn skal bli, man kan bli både stresset, frustrert og lei seg når man innser at ting ikke klaffer. Veien blir til når du går, man har bare et liv og det er viktig å ikke rushe inn i noe uten å være klar. Jeg traff min "drømmemann" når jeg var 19 år. Vi er fremdeles lykkelige sammen, og mine 3 barn kom fra jeg var 32 til 39. For oss ble det helt perfekt.

Uansett lykke til! :)

Anonymous poster hash: 291b9...dc5
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff han jeg nå er gift med da jeg var 19. Fikk barn i midten av tyve-årene. Jeg har vært heldig og tilfeldighetene ville det slik at jeg traff en flott mann da var så ung. Dersom jeg hadde passert 30 før jeg traff den rette ville jeg garantert ikke fått egenfødte barn.

Anonymous poster hash: a29f7...58c

Skrevet

Det handler stort sett om tankesett og planlegging. Ekteskapene med best suksessrate inngås som regel i midten eller slutten av tyveårene.

Grunnen til at mange ikke finner den rette handler om flere ting. Altfor hoye krav, men mest at man bruker tyveårene til andre ting - festing, reising og forhold som ikke leder noe sted. Mange tenker at den rette skal komme dumpende i fanget på dem rundt 27 og det skjer ikke. Man må også finne ut litt om seg selv, hva man vil ha og hvordan dating fungerer. Aller helst skal jo begynnelsen av tyveårene brukes til dette og se på feilene man begår.

Det er lite gunstig å lete etter "den rette" når man er 19 (spesielt dersom han er jevnladrende) men det er heller ikke gunstig å utsette det hele til etter 30.

Men det at du allerede nå vet hva du vil er jo kjempebra, og at du har det i tankene. Det viktigste er å ha en viss tidslinje man holder seg til. La oss si du treffer en fyr på 28 som virker perfekt når du er 24 - såer det verdt en sjanse, men du skal vite at ekteskap er det du vil ha og ikke bli årevis i forholdet uten at det går noe sted.

En av hovedgrunnene til at mange er ufrivillig single etter en viss alder er at de har kastet bort tid. Se etter menn i riktig aldersgruppe og ikke kast bort tiden dersom forholdet ikke blir permanent. I lopet av tyveårene er det bedre for deg å holde deg singel enn i et dodt forhold (uansett hvor vondt det er å rive seg los).

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...