AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Hva tenker dere om jenter som tar mange selfies? Har ett par på facebook som tar mange selfies og det kommer ut minst ett hver eneste dag hvis ikke fler. Hun ene er verre enn den andre og har over 100 likes på bildene sine, de som viser litt pupp har fler likes enn de uten pupp. Hun ene jenta lå med mannen min som jeg nå er separert fra, og hun visste vi var gift og jeg har prata med henne mange ganger. Hun kjører på med en veldig barnslig pipestemme når hun snakker.. Jeg var inne å sjekket fb hennes når jeg fant ut at hun hadde høvla over mannen, og jeg ser bare en masse masse selfies over hele sida og en hau med "tusen takk for likes'a" Hva er det med folk som bare MÅ ha bilder av seg selv og må få bekrefta at de er fine? Anonymous poster hash: c5e5e...52a
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Det skinner veldig igjennom her at det ikke er selfie-greia som er hovedproblemet, men bitterhet og sjalusi.Anonymous poster hash: 53b7c...42d 14
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Det skinner veldig igjennom her at det ikke er selfie-greia som er hovedproblemet, men bitterhet og sjalusi.Anonymous poster hash: 53b7c...42d Ja visst var det mye bitterhet først og sjalusi og jeg er jo selfølgelig fortsatt forbanna, men det kan du vell kanskje forstå? Men jeg lurer egentlig bare på¨hva som er greia? Anonymous poster hash: c5e5e...52a 3
Gjest Belle âme Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Selvdiggere. Har en venninne som tar 1000000 selfies daglig, og ho e sjøldigger deluxe
ohdeergod Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Kanskje de ikke får den oppmerksomheten de trenger ellers? Derfor tar de masse selfies så folk kan like dem, for så at vedkommende kan føle seg bra, pen, og likt, når de ellers aldri føler det sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Du høres bare sur og bitter ut. ja beklager at jeg er sur og bitter på kvinnfolket som hadde sex med mannen min som visste han var gift. Det er veldig feil av meg... For å legge til, ja jeg er sur på mannen også.. Kanskje det er feil av meg å vær sur på han også, for utroskap er jo helt greit det.. Anonymous poster hash: c5e5e...52a 12
bortkommen Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Den som vet svaret på dette TS vil sannsynligvis være ansett som verdens smarteste menneske. Exen min tok en haug med selfies, bilder av maten hun spiste og alt mulig totalt meningsløst for å legge ut på fb og den der appen som viser bildet bare noen sekunder før det er borte. Spurte henne mange ganger hva som er greia med å reise seg opp og ta bilde av middagen før man spiser men fikk bare svar at jeg ikke skjønte og det hadde hun rett i men det var jo derfor jeg også spurte. Hva som ligger bak vet ikke jeg men det må være en form for narsissisme og behov for konstant positiv tilbakemelding gjennom hverdagen. De kan bare ikke sitte i sofaen og se på tv og "ikke eksistere" en dag men må hele tiden "gi lyd" fra seg om hvor bra alt er, hvor jævlig alt er, hvor urettferdig alt er osv. På en måte er det som om de vil bry seg uten å gi noe av seg selv. 4
Gjest Knuse Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 ja beklager at jeg er sur og bitter på kvinnfolket som hadde sex med mannen min som visste han var gift. Det er veldig feil av meg... For å legge til, ja jeg er sur på mannen også.. Kanskje det er feil av meg å vær sur på han også, for utroskap er jo helt greit det.. Anonymous poster hash: c5e5e...52a Det var feil av både henne og mannen din, men drittslengingen din om selfiene hennes, som overhodet ikke har noe med det du egentlig er sint for, drar deg bare ned på et annet nivå. Sorry. 3
LilleLilla Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Tenker ikke noe mer enn at vi har alle forskjellige eksponeringsbehov, og grunnene til det varierer vel ganske så mye
bortkommen Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 ja beklager at jeg er sur og bitter på kvinnfolket som hadde sex med mannen min som visste han var gift. Det er veldig feil av meg... For å legge til, ja jeg er sur på mannen også.. Kanskje det er feil av meg å vær sur på han også, for utroskap er jo helt greit det.. Anonymous poster hash: c5e5e...52a Nå vet ikke jeg om det er en "gutteting" men å være forbannet på jenta blir feil. Det er jo mannen din som var utro, hun var ikke utro(ikke mot deg i allefall). Om en fyr hadde seg med dama mi kan jeg ikke være forbanna på han, han så ei fin jente og hun var villig, hva skal han gjøre med det? Kjedelig som bare faen, javisst men skylden bør uansett rettes mot den skyldige. Jeg har gifte kompiser som har draget på kvinnfolk så det monner og på fester må de bare dra før det går gærnt. Det er det riktige å gjøre, kvinnfolket som prøver seg har vel ikke gjort noe galt? 1
strawberry Skrevet 6. juli 2014 #12 Skrevet 6. juli 2014 Enten digger de seg selv litt for mye, eller så har de et veldig stort behov for oppmerksomhet. Men det er jo tydeligvis ikke selfies som er problemet her, siden du blander inn alt annet også.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #14 Skrevet 6. juli 2014 Noen legger ut selfies med masse humor og er flinke til/liker å kommunisere med bilder via sosiale medier. Helt ok.Anonymous poster hash: 2cec0...05e
Gjest Awzm me Skrevet 6. juli 2014 #15 Skrevet 6. juli 2014 Jeg tar selfies veldig ofte, synes det er morsomt Men legger de aldri ut da, med mindre jeg sender på snapchat, da gjerne med en tekst om jeg har en "samtale" med noen. Rene selfies uten tekst, eller nye selfies hver dag på instagram eller facebook er for dumt, og jeg tar på "skjul innlegg fra xx" siden det er så kjedelig å se bilder med akkurat samme ansiktet og kinkige posisjon på hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #16 Skrevet 6. juli 2014 Har en bekjent på vennelista som tar utrolig mange bilder av seg selv. Først tenkte jeg ikke så mye over dette, det er jo ikke mitt problem, men når hun legger ut bilder av seg selv daglig, begynner det å bli ganske så tåpelig og jeg har faktisk fått et annet inntrykk av henne etter at hun la meg til som venn. Rister litt oppgitt på hodet hver gang hun legger ut nye bilder og bryr meg egentlig ikke nok til å klikke meg inn på bildet engang, det finnes en grense på hvor mange bilder av henne jeg orker å se. Det er også noen ekle 30-40 åringer som kommer med småekle kommentarer om at hun er deilig å se på... Anonymous poster hash: b2cf4...830
Gjest crazycatlady Skrevet 6. juli 2014 #17 Skrevet 6. juli 2014 Folk som tar hundre selfies om dagen med trutmunn, pupper og full pakke er bare ubeskrivelig Harry! 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #18 Skrevet 6. juli 2014 Jeg tenker trash and no class. Anonymous poster hash: bd51f...517 3
Kvinne87Rogaland Skrevet 6. juli 2014 #19 Skrevet 6. juli 2014 Slike jenter er usikre og trenger mye bekreftelse. Derfor har de et behov for å legge ut bilder av seg selv og fiske etter komplimenter - rett og slett fordi de ikke har selvtillit. Slike jenter søker ofte også bekreftelse fra menn, og er løse. Da bryr de seg ikke om at mannen er gift - så lenge de får bekreftet at de er deilige og at de kan "få" ham. Det er sikkert ekstra bekreftende når mannen er gift - da er de faktisk SÅ pene at han er villig til å ofre ekteskapet. Det er trist at mannen din var utro, og sikkert kjempevondt, men du kan tenke det at jenta er det egentlig synd på så er så usikker, og mannen var tydeligvis ikke noe å samle på :/
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #20 Skrevet 6. juli 2014 Problemet her er ikke at hun er en selfiequeen, men at hun pulte mannen din og derfor er du bitter!Anonymous poster hash: 8467a...856
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå