AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Tok en billigtest i dag, ca kl 12. Umiddelbar neg, syntes kanskje jeg skimtet en svaaaaaak strek, men det var etter å virkelig ha lagt godviljen til! La testen fra meg, vannrett, og der lå den en stund uten at den forandret seg. Slo fra meg tanken på positiv test og kastet testen i søpla. God knows why, men tok opp igjen testen flere timer etterpå, og testen var da positiv! Dette var en billigstrips, og jeg har lest at disse kan gi falsk positiv når de går over tidsfristen! Erfaringer med disse testene? Får vel uansett kjøpe meg en cb dig i morgen! Venter da tr, så dette er spennende :-) uansett moro å høre deres erfaringer med billigstrips! Anonymous poster hash: 74f28...73e
Silfen Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 De kan gi falske positive over fristen, det kan alle. Men jeg syns det og kommer an på hvordan streken er. Er det en med tydelig farge og rette linjer, ville jeg tippet på positiv selv etter fristen. Men en del ser ut til å tro at hvilken som helst strek er positiv og det er det jo ikke. Så uten å se testen er det vanskelig å uttale seg. Men av erfaring vet jeg at de kan være trege med å gi skikkelig strek.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Takk for svar, Silfen! Legger ved et bilde så du kan se, ganske tydelig strek. Men er nok redd den ikke er ekte positiv... Anonymous poster hash: 74f28...73e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Ser ikke ut som jeg får lagt ved bilde via iphone...Anonymous poster hash: 74f28...73e
Saraby Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Bildet er nok for stort å da blir de ikke lagt ved likevel. Prøv å gjøre det mindre
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Anonymous poster hash: 74f28...73e Anonymous poster hash: 74f28...73e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Nei, får ikke lastet opp bilde jeg... Verken fra PC eller mobil... Anonymous poster hash: 74f28...73e
Teriyaki Skrevet 6. juli 2014 #13 Skrevet 6. juli 2014 Jeg har aldri fått falsk positiv, selv om det var etter tidsfristen jeg fikk positiv de første dagene med positiv test både sist og denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå