kenpet Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Heisann! Jeg er en 21 år gammel mann (ja, vi henger på kvinneguiden vi også), men folk tar meg som om jeg er 16-17 år. Sikkert moro når man er 30, men ikke når man er en-og-tyve. Hvis folk spør hvor gammel jeg er, synes jeg det rett og slett er flaut å svare fordi jeg vet at de ikke vil tro meg og komme med kommentarer som: "Er DU 21?! Du ser jo ut som 16-17..." Hvis jeg sier at jeg holder på med lappen, spør folk: "Har du fylt 18 eller fyller du snart?"... "Jeg er 21 jeg..." Det helvetes skjegget vil ikke vokse, og det er kanskje en av grunnene til at jeg aldri kommer til å se eldre ut enn ungdomsalderen. Er det noen andre som har det eller har hatt det på samme måte? Vet at det er en veldig liten bagatell, men det går litt utover selvtilliten og jeg er lei av at folk ser rart på meg hvis jeg tar meg et glass pils når jeg er ute på byen. Har på følelsen av at jeg må vise legitimasjon når jeg kjøper øl til jeg blir 30. Hehe.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Heisann! Jeg er en 21 år gammel mann (ja, vi henger på kvinneguiden vi også), men folk tar meg som om jeg er 16-17 år. Sikkert moro når man er 30, men ikke når man er en-og-tyve. Hvis folk spør hvor gammel jeg er, synes jeg det rett og slett er flaut å svare fordi jeg vet at de ikke vil tro meg og komme med kommentarer som: "Er DU 21?! Du ser jo ut som 16-17..." Hvis jeg sier at jeg holder på med lappen, spør folk: "Har du fylt 18 eller fyller du snart?"... "Jeg er 21 jeg..." Det helvetes skjegget vil ikke vokse, og det er kanskje en av grunnene til at jeg aldri kommer til å se eldre ut enn ungdomsalderen. Er det noen andre som har det eller har hatt det på samme måte? Vet at det er en veldig liten bagatell, men det går litt utover selvtilliten og jeg er lei av at folk ser rart på meg hvis jeg tar meg et glass pils når jeg er ute på byen. Har på følelsen av at jeg må vise legitimasjon når jeg kjøper øl til jeg blir 30. Hehe. Det er jo ikke særlig stor forskjell på 18 og 21 da. Jeg er 29 år og blir stadig vekk tatt for å være 18-19. Det er rett og slett vanskelig å gjette alderen til folk. Anonymous poster hash: b07f3...eb1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Tror det er lettere for kvinner å "gjøre" seg eldre enn det menn kan. Rett og slett fordi vi kan trylle med sminke og hår. Men du kan prøve å kle deg litt mer voksent da kanskje? Unngå hettegensere og joggebukser. Kle deg i skjorter, jeans, og sånne ting. Du ser i tillegg eldre ut om du kler deg i mørke klær, i steden for hvitt og beige. En stor mørk klokke kan funke bra og. Anonymous poster hash: 48f7c...2c5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Jeg og mannen min må vise leg når vi kjøper vin på polet. Jeg er 29 og mannen 36. Men jeg skjønner hvordan du føler det. Er dessverre ikke mye man får gjort annet en å kle seg litt voksent. Funket ikke for meg, er under 1.60 og lita. Beste du kan gjøre er å akseptere deg selv slik du er...Anonymous poster hash: 1d719...d62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå